سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

حدود۱۸۰۰۰نفر دراین شهرستان جویای کار هستند

ششمین دیدار مردمی مدیر عامل شرکت نفت گچساران با کارکنان و برخی دیگر از عموم مردم برگزار شد . در این دیدار که با هدف بررسی و رفع مشکلات کارکنان شرکت و نیز پاسخ به درخواست های عموم مراجعین برگزار شد امین محمدی پس از استماع اظهارات و خواسته های مدعوین گفت : عمده مشکلات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17977
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۶:۲۵

کرونا :

حدود۱۸۰۰۰نفر دراین شهرستان جویای کار هستند

ششمین دیدار مردمی مدیر عامل شرکت نفت گچساران با کارکنان و برخی دیگر از عموم مردم برگزار شد .
در این دیدار که با هدف بررسی و رفع مشکلات کارکنان شرکت و نیز پاسخ به درخواست های عموم مراجعین برگزار شد امین محمدی پس از استماع اظهارات و خواسته های مدعوین گفت : عمده مشکلات مراجعان در رابطه با معضل بیکاری جوانان تحصیل کرده است و بعنوان یک پدر با مشکلات خانواده ها و بخصوص در ارتباط با بیکاری جوانان آشنایی دارم.
وی اظهار داشت که طبق اطلاعی که دارم حدود۱۸۰۰۰نفر دراین شهرستان جویای کار هستند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تعداد نیروهای شاغل در شرکت را قریب ۷۰۰۰ نفر (۲۸۰۰ نیروی رسمی و ۴۲۰۰ نفر نیروی پیمانکاری) عنوان کرد.
وی افزود : از آنجایی که بر اساس شیوه نامه الحاقی از سوی وزارت نفت ، جذب هرگونه نیروی انسانی تحت هرعنوان بطور کامل ممنوع اعلام شده است ، لیکن شرکت نفت و گاز گچساران با مطالعاتی که انجام داده در پی شناسایی راهکارهای مختلف برای رفع معظل بیکاری جوانان شهرستان است.

????????????????????????????????????

مهندس محمدی تصریح کرد:چنانچه درآینده گشایشی در خصوص جذب نیرو حاصل شود با عدالت محض درمورد آن عمل خواهد شد واجازه نخواهم دادکه خدای ناکرده حقی ازاحدی ضایع شود.
دراین دیدارمدیر منابع انسانی،رئیس حراست ،رئیس اموراداری وجانشین رئیس روابط عمومی نیز هر یک توضیحاتی در خصوص مسائل مرتبط با جذب نیرو ارائه کردند.
برگزاری ملاقاتهای مردمی یکی از برنامه های دفتر مدیر عامل درراستای تقویت ارتباطات بدون واسطه درون وبرون سازمانی وبیان خواسته های ملاقات کنندگان ازمدیر عامل می باشد که از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفته وبه صورت دوره ای برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است دراین دیدار حدود ۸۰نفراز شهروندان وکارکنان حضور داشته وبه بیان مسائل ومشکلات خود پرداختند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi