جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارگروه استانداران منطقه دو کشور در اصفهان برگزار شد

این کارگروه پیرامون تدوین سند برنامه نیروی انسانی،نقش و جایگاه استان ها در تنظیم بودجه کشور ،تدوین برنامه ششم وهمچنین نقش استان ها در تدوین برنامه های توسعه ملی ومنطقه ای ،به میزبانی استاندار اصفهان برگزار شد وضمن بحث و تبادل نظر ،تصمیماتی اتخاذ گردید که جهت پیگیری به وزارت کشور ارسال شد. در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17945
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

این کارگروه پیرامون تدوین سند برنامه نیروی انسانی،نقش و جایگاه استان ها در تنظیم بودجه کشور ،تدوین برنامه ششم وهمچنین نقش استان ها در تدوین برنامه های توسعه ملی ومنطقه ای ،به میزبانی استاندار اصفهان برگزار شد وضمن بحث و تبادل نظر ،تصمیماتی اتخاذ گردید که جهت پیگیری به وزارت کشور ارسال شد.

در این نشست دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدگاه ها و نظرات خود را در خصوص تدوین سند برنامه نیروی انسانی و نقش و جایگاه استان در تنظیم بودجه کشور وبرنامه ششم و همچنین نقش استانها در تدوین برنامه های توسعه ملی ومنطقه ای  بیان نمود که مقرر گردید جلسات این کارگروه بصورت فصلی با موضوعات ازقبل مشخص شده در استانها به صورت چرخشی برگزار گردد.

گفتنی است در این نشست مقرر شد تا دوهفته آینده سیاست های حاکم بر این سند توسط کارشناسان تهیه و تدوین گردد تا مورد عمل قرار گیرد.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi