پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اردوی طرح هجرت ۳ مقاومت بسیج گچساران با مرمت وزیباسازی سه مدرسه پایان یافت

اردوی طرح هجرت دانش اموزی خواهران شهرستان گچساران که در تاریخ یکم شهریور ماه جاری فعالیت خود را با محوریت مرمت وزیباسازی مدارس دخترانه گچساران اغاز کرده بود با مرت و زیبا سازی ۳ دبیرستان دخترانه درگچساران به کار خود پایان داد. سرهنگ دوم پاسدار فرامرز زمانی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گچساران در حاشیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17930
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

کرونا :

اردوی طرح هجرت ۳  مقاومت بسیج گچساران با مرمت وزیباسازی سه مدرسه پایان یافت

اردوی طرح هجرت دانش اموزی خواهران شهرستان گچساران که در تاریخ یکم شهریور ماه جاری فعالیت خود را با محوریت مرمت وزیباسازی مدارس دخترانه گچساران اغاز کرده بود با مرت و زیبا سازی ۳ دبیرستان دخترانه درگچساران به کار خود پایان داد.

سرهنگ دوم پاسدار فرامرز زمانی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گچساران در حاشیه مراسم پایانی این اردو گفت: در این اردو که باشرکت ۳۰۸ نفر روز از دانش اموزان بسیجی دختر ناحیه مقاومت بسیج گچساران انجام گرفت در سه مدرسه از مدارس گچساران کار مرمت و زیباسازی انجام گرفت.

وی گفت:  علاوه بر کار عمرانی برنامه های فرهنگی و تربیتی در این اردو نیز صورت گرفت که برگزاری کلاس های احکام ،اخلاق وهمچنین اردوی یک روزه فرهنگی زیارتی به مقصد امامزاده جعفر از جمله فعالیت های فوق برنامه ای در طرح هجرت ۳ دانش اموزی بود که با موفقیت انجام گرفت.

زمانی اردو های سازندگی بسیج را بستر مناسبی برای تعالی روحی و معنوی بسیجیان خواند و گفت:  در طرح های بسیج سازندگی علاوه بر اجرای کارهای سازندگی وعمرانی وکمک به محرومیت زدایی غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان دانش اموز نیز صورت می پذیرد که نقش به سزایی در بالابردن روحیه تعاون ومدیریت وکار دسته جمعی در انان خواهد داشت.

DSC09167 [800x600] DSC09172 [800x600] DSC09175 [800x600] DSC09193 [800x600]

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi