جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور با دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

صبح امروز چهارشنبه دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و هیأت همراه ایشان با دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند. در این دیدار دکتر خادمی گفت : جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف دارای توان خوبی است، با مدیریت کارآمد وحرکت سازنده ای که در بحث علم و فناوری و جهت گیریهای علمی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17752
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

صبح امروز چهارشنبه دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و هیأت همراه ایشان با دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

در این دیدار دکتر خادمی گفت : جهاد دانشگاهی در عرصه های مختلف دارای توان خوبی است، با مدیریت کارآمد وحرکت سازنده ای که در بحث علم و فناوری و جهت گیریهای علمی و فرهنگی اثربخش از خودشان نشان داده.

انتظار است ستاد مرکزی جهاد دانشگاهی نگاهی خاص و ویژه ای به استان داشته باشد و در مباحث تحقیقات علمی و فناوری که مورد نیاز استان است مساعدت بیشتری نمایند.

در این دیدار دکتر محمدی معاون سیاسی و امنیتی و دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و آقای رشیدی رئیس جهاد دانشگاهی استان حضور داشتند.

در این دیدار تفاهم نامه ای منعقد گردید.دراین تفاهم نامه امده است.

 دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور با دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد. 4دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور با دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد. 5

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi