چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور فرماندار باشت از خادمان سلامت شهرستان تجلیل شد

صبح امروز طی مراسمی در محل شبکه بهداشت و درمان باشت با حضور فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان استانی و شهرستانی از خادمان سلامت شهرستان باشت تجلیل شد. سید مسعود حسینی فرماندار باشت ضمن تبریک روز بهورز اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17749
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
با حضور فرماندار باشت از خادمان سلامت شهرستان تجلیل شد

img_4504

صبح امروز طی مراسمی در محل شبکه بهداشت و درمان باشت با حضور فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولان استانی و شهرستانی از خادمان سلامت شهرستان باشت تجلیل شد.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت ضمن تبریک روز بهورز اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای در بخش سلامت کشور صورت گرفته که بدون شک یکی از ارکان این ارتقاء سلامت خدمات ارزنده بهورزان در روستاها است.

وی افزود: ایجاد خانه‌های بهداشت که در جهت ترویج و افزایش ضریب بهداشت بود توانسته به خوبی این مهم را به انجام برسانند و مقایسه آمارهای بهداشتی گذشته و حال به روشنی گویای این حقیقت است.

حسینی ضمن مهم برشمردن کار خادمان سلامت در تمامی عرصه‌ها بیان کرد: کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری‌ها بویژه بیماری‌های واگیر امری است که منفعت آن عمومی است و این لزوم توجه به وادی سلامت را ضروری‌ می‌کند.

وی با بیان این که اجرای طرح تحول سلامت کاری بسیار بزرگ از سوی دولت بود، اظهار کرد: بی‌شک یکی از بهترین اقداماتی که دولت تدبیر و امید در کارنامه خود دارد همین اجرای طرح بزرگ تحول سلامت بوده که در آن محرومان و مستضعفان از خدمات بزرگ طرح سود می‌برند.

در ادامه برنامه رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از زحمات تمامی دست‌اندرکاران جامعه سلامت تقدیر و تشکر کرد و گفت: نظام سلامت مبتنی بر کار گروهی است و در سطح‌بندی نظام سلامت فعالیت‌ها مکمل هم هستند.

چمن افزود: بدون شک در مرحله گذار و تقلیل بیماری‌های واگیر بهورزان سهیم بوده‌اند و اکنون لازم است بهورزان اطلاعات خود را متناسب با جامعه و اطلاعات جهانی به روز کنند.

نماز عید سعید قربان در باشت اقامه شد+تصاویر
دنبال کنید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد لزوم افزایش سطح تحصیلی بهورزان را ضروری دانست و افزود: سطح بکارگیری بهورزان از سیکل به فوق دیپلم و کارشناس رسیده و لازم است این مسیر ادامه پیدا کند.

وی افزود: شاخص‌های سلامت شهرستان باشت از متوسط استانی بهتر است و لازم است این رویه با جدیت ادامه داشته باشد.IMG_4505

IMG_4507

IMG_4508

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi