پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گفتگوی قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد با کرونا

 قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با صالح الماسی گفت : شرکت توزیع نیروی برق برای بهینه سازی مصرف انرژی و نهادینه کردن مدیریت مصرف در بین مردم اقدام به برگزاری همایش میکند . جانی پور با اشاره به تاثیر اموزش و پرورش افزود: از آنجا که اثرگزاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17702
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

کرونا :

گفتگوی قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد با کرونا

 قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با صالح الماسی گفت : شرکت توزیع نیروی برق برای بهینه سازی مصرف انرژی و نهادینه کردن مدیریت مصرف در بین مردم اقدام به برگزاری همایش میکند .

جانی پور با اشاره به تاثیر اموزش و پرورش افزود: از آنجا که اثرگزاری آموزش و پرورش بر روی مردم به ویژه ارتباط آنها به وسیله مدارس با خانواده ها زیاد بوده لذا این کارگاه با دعوت از اساتید برجسته ای از وزارت نیرو اقدام به ارائه راهکارهای مدیریت مصرف انرژی به مخاطبین خود نموده است . از آنجایی که منابع انرژی در کشور ما محدود بوده و لذا با چالش های زیادی مواجه میشویم و باید مصرف آن را خوب مدیریت کنیم . یکی از این انرژی ها برق میباشد . که جز انرژی های پاک میباشد . .

وی افزود : ما در این کارگاه ها به دنبال این هستیم که چگونگی مصرف انرژی و چقدر و چگونه استفاده کردن را به مردم بیاموزیم .

جانی پور با اشاره به فرهنگ استان بیان داشت: در استان ما به دلیل فرهنگی که حاکم است مصرف بالاست . به شکلی که پیک مصرفی ما نسبت به سال های گذشته بالا رفته است . پیک بار ما اکنون ۳۱۷ مگاوات است که نسبت به سال گذشته در همین تاریخ ۴۱ مگاوات رشد داشته است . در حالی که منابع تولید ما محدود است . لذا وظیفه همه ما است که نسبت به مدیریت مصرف آگاهی های لازم را به مردم ارائه دهیم .

وی همچنین گفت : در بعضی از مناطق ما افت ولتاژ داریم که در نتیجه مصرف بی رویه میباشد که باز باید این مقوله مدیریت شود تا برق در اختیار همه مردم قرار گیرد . ما تلاش میکنیم چنین کارگاه هایی را با اقشار مختلف مردم از جمله مهندسین ، پزشکان ، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان برگزار کنیم .

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi