پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

حساب سرپرستان خانوار بهزیستی گچساران بنام همسرانشان میشود

طرح پرونده‌های تحت پوشش حوزه امور اجتماعی بهزیستی گچساران که تاکنون مستمری دریافت می‌کردند و پرونده‌ به اسم پدر خانواده بود، به اسم همسران سرپرست خانوارها تغییر نام پیدا می کنند.  بر اساس دستورالعمل سازمان بهزیستی کلیه پرونده‌هایی‌ که به نام پدر خانوار در سیستم بهزیستی ثبت شده و حقوق ماهیانه به حساب آنها واریز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17675
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۵۴

کرونا :

حساب سرپرستان خانوار بهزیستی گچساران بنام همسرانشان میشود

طرح پرونده‌های تحت پوشش حوزه امور اجتماعی بهزیستی گچساران که تاکنون مستمری دریافت می‌کردند و پرونده‌ به اسم پدر خانواده بود، به اسم همسران سرپرست خانوارها تغییر نام پیدا می کنند.

 بر اساس دستورالعمل سازمان بهزیستی کلیه پرونده‌هایی‌ که به نام پدر خانوار در سیستم بهزیستی ثبت شده و حقوق ماهیانه به حساب آنها واریز می‌شد، از این به بعد بهزیستی با تغییر نام صاحب‌حساب از سرپرست پدر خانواده، مستمری ماهیانه را به حساب همسران مددجوی خانوارهای تحت‌ پوشش، پرداخت خواهد کرد.

بااجرای شدن این طرح را براساس دستورالعمل کشوری و ماده ۴ اجرایی دفتر توانمندسازی خانواده و زنان و بر این اساس بهزیستی موظف شد در اسرع وقت پرونده‌های امور اجتماعی مستمری‌بگیران را به نام زنان سرپرست خانوار و در صورت عدم حضور زن، به نام سرپرست قانونی خانوار تعیین تکلیف کند و تشکیل پرونده دهد.

پرونده‌های حوزه امور اجتماعی بهزیستی گچساران  قریب ۹۰۶ خانوار است و بیش از۳۵۰ پرونده  پشت نوبت بررسی صلاحیت، انجام کمیسیون و تشکیل پرونده وجود دارد که در صورت محقق شدن، آنها هم از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

کمک‌هایی از قبیل ساخت مسکن، درمان، کمک‌هزینه ازدواج، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و ایاب‌ و ذهاب آنان بر اساس مدارک و مستندات تایید شده، ارائه می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi