شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بنزین کاهش یافت

قیمت هر بشکه بنزین در بازار سنگاپور در هفته منتهی به ٢٨ اوت (جمعه، ۶ شهریورماه) با کاهش بیش از ۵ دلاری به پایین ترین سطح در سال ٩۴ رسید. به گزارش خبرنگار شانا، قیمت بنزین در بازار سنگاپور که در هفته گذشته بیش از ۵ دلار کاهش پیدا کرده به روند شدید کاهشی خود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17669
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
قیمت هر بشکه بنزین در بازار سنگاپور در هفته منتهی به ٢٨ اوت (جمعه، ۶ شهریورماه) با کاهش بیش از ۵ دلاری به پایین ترین سطح در سال ٩۴ رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، قیمت بنزین در بازار سنگاپور که در هفته گذشته بیش از ۵ دلار کاهش پیدا کرده به روند شدید کاهشی خود ادامه داد و درهفته منتهی به ٢٨ اوت بار دیگر پنج دلار و ۶١ سنت کاهش یافت و به ۶٢ دلار و ٩ سنت برای هر بشکه رسید.

با وجود توقف‌های ناگهانی عملیات پالایشی در چندین پالایشگاه فعال در آسیا، کاهش تقاضا برای انواع فرآورده‌های نفتی در آن منطقه، سبب افت قیمت‌ها و سودهای پالایشی حاصل از آنها شده است. با این حال، پیش‌بینی‌های به عمل آمده در خصوص کم شدن حجم صادرات بنزین از سایر نقاط به این بازار از ماه سپتامبر به بعد، تا حدودی مانع از کاهش بیشترقیمت این فرآورده نفتی در بازار آسیا شده است.

به گزارش اداره امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، قیمت نفت گاز نیز در بازار سنگاپور در هفته مورد بررسی با ٢ دلار و ٧٧ سنت کاهش به ۵۴ دلار و ٢٩ سنت برای هر بشکه رسید؛ همچنین قیمت نفت کوره نیز در بازار آسیا به ٣٢ دلار و ٣٠سنت برای هر بشکه رسید؛ قیمت نفت کوره پنج دلار و ۵۴ سنت در هفته منتهی به ٢٨ اوت کاهش یافت.

قیمت بنزین در خلیج مکزیک و بازار روتردام نیز همانند بازار آسیا کاهش یافت؛ قیمت بنزین در خلیج مکزیک با ٩ دلار و ۶٠سنت کاهش به ۵٩دلار و ۵سنت به ازای هر بشکه رسید؛ قیمت بنزین در بازار رتردام نیز چهار دلار و ٨٠ سنت کاهش یافت و به ٧٠ دلار و ۶١ سنت برای هر بشکه رسید.

عبور موقت مجلس از بند الحاقی تأمین منابع مالی نفت
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi