دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

هزینه گازرسانی امسال کشور

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: امسال ۶۰ هزار میلیارد ریال برای عملیات گاز رسانی به روستاها و شهرهای کشور هزینه می شود. حمیدرضا عراقی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در دهلران اظهار کرد: این اعتبار برای گاز رسانی به روستاها و شهرهای مختلف کشور که فاقد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17626
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: امسال ۶۰ هزار میلیارد ریال برای عملیات گاز رسانی به روستاها و شهرهای کشور هزینه می شود.


حمیدرضا عراقی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در دهلران اظهار کرد: این اعتبار برای گاز رسانی به روستاها و شهرهای مختلف کشور که فاقد گاز هستند، پیش بینی شده است.

وی در خصوص اعتبارات گاز رسانی استان ایلام در سال جاری نیز اظهار کرد: سال گذشته اعتبارات گاز این استان ۳۰۰ میلیارد ریال بود که امسال با یک هزار میلیارد ریال افزایش به یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

عراقی با بیان اینکه ۲۰ میلیون مشترک گاز در کشور وجود دارد، گفت: هم اینک ۱۷ هزار روستا در کشور از نعمت گاز برخوردار ند و با برنامه ریزی انجام شده ظرف سه سال آینده ۲۸ هزار روستای دیگر نیز از نعمت گاز خانگی بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: سیاست دولت تدبیر و امید بر این است که تمام شهرها و روستاهای فاقد گاز به شبکه گاز طبیعی کشور متصل شوند.

عراقی در خصوص تعرفه های گاز نیز گفت: این تعرفه ها تا پایان سال جاری افزایش نمی یابد.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به منظور شرکت در آیین گازرسانی به شهرهای دهلران، آبدانان، مورموری، موسیان و سرابباغ به استان ایلام سفر کرده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi