شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: سپاه فتح استان در ایجاد امنیت، برنامه های فرهنگی و محرومیت زدائی موثر عمل می کند

دکترسیدموسی خادمی در دیداری که سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح و سرهنگ فتح‌محمد حسینیان قائم‌مقام سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته دولت داشتند، افزود: تلاش و خدمات سپاه در عرصه امنیت و سازندگی و در ایجاد طرح های اشتغالزا در مناطق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17541
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶

دکترسیدموسی خادمی در دیداری که سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح و سرهنگ فتح‌محمد حسینیان قائم‌مقام سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته دولت داشتند، افزود: تلاش و خدمات سپاه در عرصه امنیت و سازندگی و در ایجاد طرح های اشتغالزا در مناطق کمتر توسعه در این استان بر کسی پوشیده نیست.

 

وی اظهار داشت: اولین خدمتی که سپاه فتح به استان می‌کند ایجاد و بستر آرامش و امنیت است که بخش عمده‌ای از ایجاد امنیت در استان را مرهون مجاهدت و بیداری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

 

خادمی، یکی دیگر از خدمات سپاه را کمک در محرومیت ‌زدایی استان دانست و گفت: سپاه فتح در محروم‌ ترین نقاط استان در حال خدمت به مردم از طریق برنامه ‌هایی مانند اردوهای جهادی است که اکنون مهمترین نیاز استان به شمار می‌رود.

 

استاندار، از دیگر ویژگی‌ های سپاه فتح را تعامل و همدلی با دستگاه‌ های اجرایی و سیار نهادها دانست و گفت: سپاه با همدلی و تعامل در جاهایی که استان و مسئولان نیاز به کمک داشته‌ اند به خوبی وارد میدان عمل شده و کارهای خوبی انجام داده است.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با قدردانی از فرماندهی سپاه فتح استان به دلیل توجه به موضوع توسعه در استان به خصوص موضوعات فرهنگی که زیر ساخت اصلی سایر بخش‌های توسعه‌ای است، تصریح کرد: سردار بوعلی اکنون در جبهه فرهنگی منشأ خدمات ارزنده ای در استان است و باید گفت که سپاه و فرماندهی آن در زمینه کارهای فرهنگی جلوتر از بقیه هستند.

 

بذرپاش به دیوان محاسبات رسید
دنبال کنید

فرمانده سپاه فتح استان هم گفت: برای رفع محرومیت ها در کهگیلویه وبویراحمد سپاه و همه دستگاه های اجرائی و نهادها لازم است، تمام توان خود را صرف محرومیت زدایی کنند.

 

سردار بوعلی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، افزود: سپاه بر حسب وظیفه و رسالتی که بر عهده دارد در عرصه های که لازم بود از جمله فرهنگی و کمک به رفع محرومیت ها اقدامات خوبی انجام داده است.

 

وی اظهار داشت: سپاه با تعامل، همدلی و همزبانی که رهبر معظم انقلاب تاکید فرموده و از همه ما خواسته اند در فکر رفع مشکلات و توسعه استان بوده و تا جائی که مقدور باشد در این مسیر گام برمی دارد.

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi