سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران سفر یک روزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد

عبدالرحیم رحیمی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آرزوی توفیق روزافزون دولت خدمتگزار تدبیر و امید با اشاره به ۵۱ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی در سطح شهرستان گچساران اظهار داشت:در شهرستان گچساران همزمان با هفته دولت طرحهای عمرانی خوبی آماده افتتاح و بهره برداری و کلنگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17448
تاریخ انتشار : شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴

کرونا :

فرماندار گچساران سفر یک روزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد

عبدالرحیم رحیمی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آرزوی توفیق روزافزون دولت خدمتگزار تدبیر و امید با اشاره به ۵۱ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی در سطح شهرستان گچساران اظهار داشت:در شهرستان گچساران همزمان با هفته دولت طرحهای عمرانی خوبی آماده افتتاح و بهره برداری و کلنگ زنی می باشد.

وی  تصریح کرد: فردا یکشنبه مورخ ۸/۶/۹۴  استاندار محترم استان و دکتر تاجگردون نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت با حضور در شهرستان گچساران تعدادی از این طرحها را به نمایندگی از ۵۱ طرح افتتاح و کلنگ زنی خواهند کرد.

رحیمی با بیان اینکه با برنامه ریزیهای صورت گرفته مقدمات این سفر فراهم شده و شهرستان آماده افتتاح و کلنگ زنی طرحهای عمرانی با حضور استاندار و هیئت همراه است، ادامه داد:دکتر خادمی  پس از ورود به شهر دوگنبدان  جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای امام زاده جعفر  خواهند رفت.

وی تصریح کرد: در این مراسمات طرحهایی کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد که می‌تواند زمینه توسعه شهرستان را رقم بزند.

فرماندار گچساران  با اشاره به برنامه‌های سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد  به این شهرستان، خاطرنشان کرد: ادای احترام به مقام شامخ شهدا، افتتاح طرح پروار بندی گوساله ۵۰۰ رأسی ،کلنگ زنی ساختمان  اداری و آموزشی مرکز آموزش علمی کاربردی گچساران (۲)،افتتاح زمین چمن مصنوعی ورزشی ۱۰۸ دستگاه،افتتاح مرکز ICU نوزادان ،افتتاح مدرسه ۱۵ کلاسه برکت ،افتتاح طرح تولید کاغذ کرافت از مقوا و کاغذ باطله ،کلنگ زنی مدرسه ۳ کلاسه شمس عرب را از برنامه‌های استاندار در این سفر خواهد بود.

مقام عالی دولت در رودان همچنین کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به روستاهای آبچیرک،آبتوت وانجیر سیاه  و دیدار با خانواده شهداء  را از دیگر برنامه‌های استاندار در این سفر برشمرد.

رحیمی  در پایان از برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان با حضور استاندار و دکتر تاجگردون  خبر داد و بیان داشت: در این مرام از تعدادی از کارمندان نمونه ادارات شهرستان به مناسبت هفته دولت  تجلیل به عمل خواهد آمد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi