شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دومین کنفرانس ملی مدیریت ساخت و پروژه برگزار میشود

به اطلاع کلیه اساتید، متخصصان، اهالی صنعت و دانشجویان عزیز می رساند که موسسه آموزش عالی علاءالدوله سمنانی با همکاری انجمن بتن ایران قصد دارد ” دومین کنفرانس ملی مدیریت ساخت و پروژه ” را در محل اداره راه استان تهران برگزار نماید. لذا از شما اندیشمندان و پژوهشگران گرامی دعوت می‌شود تا برای شرکت در این همایش اصل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17367
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹

کرونا :

دومین کنفرانس ملی مدیریت ساخت و پروژه برگزار میشود

به اطلاع کلیه اساتید، متخصصان، اهالی صنعت و دانشجویان عزیز می رساند که موسسه آموزش عالی علاءالدوله سمنانی با همکاری انجمن بتن ایران قصد دارد ” دومین کنفرانس ملی مدیریت ساخت و پروژه ” را در محل اداره راه استان تهران برگزار نماید.

لذا از شما اندیشمندان و پژوهشگران گرامی دعوت می‌شود تا برای شرکت در این همایش اصل مقالات خود را به ایمیل دبیرخانه کنفرانس به آدرس conf@modiriatsakht.com  ارسال نمایید.

تاریخ برگزاری این کنفرانس بهمن ماه سال ۱۳۹۴ می باشد که فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای پژوهشی برای محققان و خبرگان صنعت ساخت فراهم خواهد ساخت.

به منظور استفاده از نظرات محققان در زمینه های گستره مدیریت ساخت و پروژه، برگزارکنندگان علاوه بر مقالات همسو با محورهای کنفرانس از زمینه های نو و افق های جدید در زمینه های مرتبط با موضوع کنفرانس استقبال می‌کنند. 

پژوهشگران گرامی می توانند مقالات و پوسترهای خود را در قالب فرمت خواسته شده به همراه فرم تکمیل شده اطلاعات شخصی به ایمیل دبیرخانه ارسال نمایند.

Poster-Eh-A4-LQ

 

امید است تا با مشارکت اساتید، سخنرانان و شرکت‌کنندگان در این کنفرانس مسائل اساسی و به روز مورد بحث‌ قرار گیرد تا گامی موثر در جهت ارتقاء دانش مدیریت ساخت و مدیریت پروژه در کشور برداریم.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi