جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سیستم آبیاری زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت مکانیزه شد

محمد حبیبی نژاد در جمع خبرنگاران افزود: با راه اندازی این سیستم آبیاری کلیه قسمت های زمین چمن ورزشگاه در ساعت های مشخص و به یک نسبت مساوی آبیاری خواهند شد. حبیبی نژاد تصریح کرد: کار ساخت و تجهیز سیستم آبیاری مکانیزه پرفشار(گان) طی مدت سه ماه در ادامه طرح های بهسازی و استانداردسازی استادیوم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17130
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۴۸

کرونا :

سیستم آبیاری زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت مکانیزه شد

محمد حبیبی نژاد در جمع خبرنگاران افزود: با راه اندازی این سیستم آبیاری کلیه قسمت های زمین چمن ورزشگاه در ساعت های مشخص و به یک نسبت مساوی آبیاری خواهند شد.

حبیبی نژاد تصریح کرد: کار ساخت و تجهیز سیستم آبیاری مکانیزه پرفشار(گان) طی مدت سه ماه در ادامه طرح های بهسازی و استانداردسازی استادیوم شهدای نفت و گاز گچساران صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه طی یکسال گذشته پروژه های بهسازی و عمرانی بسیاری در استادیوم شهدای نفت و پدخدق صورت گرفته است، اظهارداشت : زمین چمن شماره دو استادیوم نفت نیز به طور کامل خاک برداری شده و در حال حاضر مراحل زیر سازی و زه کشی را سپری می کند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران افزود: طی یکسال گذشته بسیاری از پروژه های عمرانی و بهسازی استادیوم شهدای نفت و همچنین تعمیرات کلی استخر ۲۲ بهمن، زمین تنیس خاکی، مراحل نهایی خود را سپری کرده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

حبیبی نژاد یادآور شد: امکانات ورزشی باشگاه نفت و گاز گچساران برای ارائه خدمات به ورزش کارکنان و قهرمانی ایجاد شده است که نگهداری آن نیازمند صرف وقت و هزینه است.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های عمرانی امورورزش نفت و گاز ساخت مجمتع ورزشی منطقه طالقانی است که در آینده ای نزدیک مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد.

IMG_0739 [1280x768] IMG_0745 [1280x768] IMG_0746 [1280x768]

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi