شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت دفاع از هویت اسلام بدون رده بندی شیعه و سنی

محمدعلی اسفنانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه همواره مقام معظم رهبری بر حمایت از اسلامی بدون نگاه مذهبی تاکید داشتند، گفت: دشمن اخیرا با طرح مسئله شیعه و سنی تلاش دارد بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند و وحدت مد نظر این دین خواهان صلح را غیر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17014
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶


محمدعلی اسفنانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه همواره مقام معظم رهبری بر حمایت از اسلامی بدون نگاه مذهبی تاکید داشتند، گفت: دشمن اخیرا با طرح مسئله شیعه و سنی تلاش دارد بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند و وحدت مد نظر این دین خواهان صلح را غیر ممکن کنند.


نماینده مردم فریدن و فریدون شهر مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آنها با به جان هم انداختن شیعه و سنی دو هدف عمده را دنبال می کنند. در گام اول می خواهند مانع وحدت بیشترین جمعیت دینی دنیا شود و در هدف دنیا تلاش دارند چهره صلح طلب اسلام را مخدوش کنند.


عضو کمیسیون حقوق و قضا در مجلس ادامه داد: ایران به عنوان کشوری که بیشترین جمعیت شیعه را دارد و از رهبری مقام معظم برخوردار است باید با ایجاد وحدت در جهان اسلام هر دو هدف دشمنان اسلام را نقش برآب کند.


عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت تاکید کرد: دنیا بر نقش اثر گذار ایران بر وحدت مسلمانان واقف است بنابراین تلاش دارند با ایجاد بحران در کشورهای منطقه و همسایه مانع از نفوذ ایران و وحدت اسلامی شوند./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi