چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه کمیته انطباق شهرستان باشت برگزار شد.

صبح امروز جلسه کمیته انطباق شهرستان باشت به ریاست سید مسعود حسینی و شرکت سایر اعضا در مح فرمانداری برگزار شد. سید مسعود حسینی با بیان اینکه مدیریت شهری با توجه به مشکلات اقتصادی موجود دارای پیچیدگی‌های زیادی است، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل سازنده شورای اسلامی شهر، شهرداری و کمیته انطباق فرمانداری،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17004
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

صبح امروز جلسه کمیته انطباق شهرستان باشت به ریاست سید مسعود حسینی و شرکت سایر اعضا در مح فرمانداری برگزار شد.

سید مسعود حسینی با بیان اینکه مدیریت شهری با توجه به مشکلات اقتصادی موجود دارای پیچیدگی‌های زیادی است، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل سازنده شورای اسلامی شهر، شهرداری و کمیته انطباق فرمانداری، مشکلات حوزه شهری را برطرف کنیم.

فرماندار باشت، رفاه و آسایش مردم را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری انتظار می‌رود با تعامل و هم‌افزایی بیشتر کاستی‌ها و نواقصات را برطرف کنند.

حسینی با تأکید بر اینکه شورای اسلامی شهر باشت باید مصوبات سازنده‌ای به منظور توسعه و عمران شهری در همه زمینه‌ها داشته باشد، افزود: خوشبختانه با همکاری اعضای شورای شهر و شهردار، شهرداری امروز از حالت روزمرگی خارج شده و امید می‌رود با همکاری شهروندان، این مسیر ترقی همچنان ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: هرچه تعاملات و هماهنگی‌ها بیشتر باشد شهری پویاتر، پایدار و سرزنده خواهیم داشت.

این مسئول تبیین کرد: اصل کمیته انطباق بررسی مصوبات شورا با قانون و هدف رسیدن به راهکارها در جهت رفاه مردم است؛ هرچند که امکان دارد اختلاف سلیقه‌ای هم وجود داشته باشد، اما با هماهنگی‌ها و انسجام مشکلات و موانع رفع و گام بزرگی برای رفاه و آسایش شهری برداشته می‌شود.

حسینی در پایان با بیان اینکه تعامل و همکاری در هر کاری سازنده است، توضیح داد: ارتباط و تعامل مناسب بین شورا و کمیته انطباق و تلاش اعضای شورای اسلامی شهر موجب شده که مصوباتی را به تصویب برسانند که اولاً منطبق با قانون باشد، ثانیاً در جهت رضایتمندی شهروندان محترم و ارتقاء جایگاه شهر شده است.

مراسم قرائت زیارت ازبعید باشت / متن کامل دعای ازبعید
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi