پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

استیضاح وزیر اقتصاد اعلام وصول نمی‌شود

  حجت الاسلام حسن ابوترابی فرد در برنامه گفتگوی ویژه خبری، افزود: مقرر شده مجلس جلسه ای را با وزیر اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی و یکی از مسوولان ارشد دستگاه قضایی داشته باشد تا با هماهنگی مسوولان اجرایی و قضایی به نقشه راه قابل قبولی برسیم. نایب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16990
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۵۸

کرونا :

استیضاح وزیر اقتصاد اعلام وصول نمی‌شود


استیضاح وزیر اقتصاد اعلام وصول نمی‌شود 3


 

حجت الاسلام حسن ابوترابی فرد در برنامه گفتگوی ویژه خبری، افزود: مقرر شده مجلس جلسه ای را با وزیر اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی و یکی از مسوولان ارشد دستگاه قضایی داشته باشد تا با هماهنگی مسوولان اجرایی و قضایی به نقشه راه قابل قبولی برسیم.

نایب رییس اول مجلس با بیان اینکه، مسوول مستقیم بازار پولی کشور بانک مرکزی است، خاطرنشان کرد: در این راستا وزیر اقتصاد را دعوت کردیم تا به دو مساله مالیات و مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز و همچنین موسسه میزان پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: باید کسانی مالیات پرداخت کنند که سود لازم را می برند و کسانی که نباید مالیات بپردازند نباید در این راستا اقدام کنند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: براساس مصوبه ای که در هیات رییسه داشتیم از وزیر امور اقتصادی و دارایی و همکاران طراح استیضاح دعوت به عمل آوردیم تا جلسه ای را مشترکا برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه تک تک استیضاح کنندگان بر شخصیت قابل قبول حقیقی و حقوقی وزیر اقتصاد اذعان داشتند، افزود: ما با چند واقعیت در کشور روبرو هستیم که یکی از آن ها مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز و یا حتی برخی از مجازها هستند به گونه ای که این مؤسسات امروزه در نظام اقتصادی کشور اختلال ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس در مقابله با این موسسات اتفاق نظر دارند، اظهار داشت: موسسه مالی و اعتباری ‘میزان’ عده قابل توجهی از شهروندان را با معضل جدی روبرو کرده است.

واگذاری امور اقتصادی به مردم در قالب اصل ۴۴ مثمر ثمر خواهد بود
دنبال کنید

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح استیضاح طیب نیا برای این بود تا مشکلات مردم را منتقل کنیم، تصریح کرد: طرح سؤال از وزرا باعث شفاف شدن برخی از مسائل خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد پنجشنبه , 29 مرداد 1394 - 2:55

نیمی از سپرده های مردم در میزان در اختیار این ۱۸ نفر است:
۱- پهلوان (مدیر عامل پدیده) مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان
۲- وام های کلان به هفده نفر از مقامات و بزرگان منتسب به دستگاه قضا و دادگستری (هر نفر متوسط ۷۵ میلیارد مجموعا ۱۳۵۰ میلیارد تومان)
حالا شما انتظار دارید این بزرگان و مقامات هیئت مدیره میزان را محاکمه کنند؟
اگر بانک مرکزی نظارت دقیق می کرد این آقایان هم سوء استفاده نمی کردند.

جواب :
اینها صرفا یک اتهام است و صدق آن ثابت نشده و رد هم نشده است …. امیدواریم جوابگو باشند

ناشناس پنجشنبه , 29 مرداد 1394 - 3:11

با مطالعه تاریخ ایران می فهمید علل انقراض یا شکست یک نظام دینی یا شاهنشاهی زیاده خواهی خانواده های حاکمیت است که امروزه اختلاس آقازاده ها از همان مقوله می باشد.امیدواریم عقلا حاکم هم در بین این جمع (اختلاس گر) داشته باشیم زود سر این گندی که بی تجربه های تازه به دوران رسیده بالا آورده اند را بگیرند وگرنه همه حاکمیت و مردم با هم می سوزند وخون جوانان شهید مخلص توسط جوانان اختلاسی با همکاری مسئولان مفلس پایمال می شود مانند تاریخ مصدق ها و مشروطه هاو حالا تغییر نمایندگان خراسان در اسفند وروحانی هم نفر بعدی

مهدي بهزادفر پنجشنبه , 29 مرداد 1394 - 4:00

با سلام
………………………………………….. همین و بس. به خدا سپردمتون.

سبزواری پنجشنبه , 29 مرداد 1394 - 5:18

ما پنج میلیون نفر سپرده گذار موسسه میزان با انتخابات آخر سال خداحافظی کرده ایم

پدرخوانده پنجشنبه , 29 مرداد 1394 - 11:17

در مشکلات موسسه میزان ….. یکی از قوای کشور که از آرم آن استفاده شده و خودش سود برده همانند پدر خوانده است که هیچ کس جرات و توان حرف زدن جلو او راندارد به همین خاطر مشکل حالا حالاها ادامه دارد. کی پدر خوانده سیر می شود؟

خطر در کمین است جمعه , 30 مرداد 1394 - 5:07

با سلام و تقدیر از خبر رسانی شما
مشکل اختلاس۴۰۰۰میلیاردی موسسه میزان که با نرخ سود ۱۸درصدبانک مرکزی ماهی ۶۰میلیارد یعنی روزانه ۲میلیارد تومان از حدود ۵میلیون سپرده گزار و خانواده شان در جلو چشم همگان دزدیده می شود و وارد هشتمین ماه خود شد .آقایان رییس جمهور و رییس قوه قضاییه و رییس مجلس شما که چند ماه دنبال اقتدار خارجی کشور هستید ایا به فکر اقتدار داخلی ایران هستید کشور از درون ضربه خورده است .

جواب تحریریه : بعضی از آمار و اعداد در نظر فوق هنوز تایید یا از طرف نهادی رد نشده است… در خبر جدید تایید یا رد آن پیگیری می شود

logo-samandehi