پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور عراقچی در کمیسیون امنیت ملی ادامه دارد

حقیقت پور حضور عراقچی در کمیسیون امنیت ملی ادامه دارد نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بررسی برجام با حضور عراقچی در کمیسیون ادامه داد و این بحث‌ها را مقدماتی می دانیم. منصور حقیقت پور در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16969
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۵۶


حقیقت پور


حضور عراقچی در کمیسیون امنیت ملی ادامه دارد


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بررسی برجام با حضور عراقچی در کمیسیون ادامه داد و این بحث‌ها را مقدماتی می دانیم.


حضور عراقچی در کمیسیون امنیت ملی ادامه دارد 3

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست روز گذشته کمیسیون امنیت میزبان معاون بین الملل وزیر امور خارجه کشور بود، گفت: در این نشست موضوعاتی متعددی مورد بررسی قرار گرفت، بر روی ابعاد مختلف برجام بحث و گفت و گو شد و رعایت خطوط قرمزهای مد نظر نیز در برنامه جامع اقدام مشترک بررسی شد.


نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: بررسی برجام با حضور سید عباس عراقچی همچنان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه خواهد داشت.  بررسی این موضوع را در مجلس محدود نکردیم.


وی اظهار داشت: موضوعات متعددی در برجام برای بررسی وجود دارد بنابراین همچنان شاهد حضور عراقچی در کمیسیون خواهیم بود. رسیدگی به موضوعاتی چون آر اند دی  (R & D) و لغو تحریم ها  هنوز در دستور کار کمیسیون قرار نگرفته است.


به گفته این نماینده مجلس عراقچی باید همچنان سوالات وکلای مردم را تحمل کند هر چند که به اعتقاد او معاون بین الملل وزیر امور خارجه کشور صبر و تحمل خوبی در این باره دارد.


حقیقت پور تاکید کرد: ایرادی بر زمان بر بودن بررسی برجام در کمیسیون امنیت نیست، کار دولت پاسخگویی به مجلس است بنابراین بهتر است همکاری بین دولت و مجلس در این زمینه وجود داشته باشد.

۲۵۰۰ متر از شبکه توزیع آب شرب یاسوج اصلاح شد
دنبال کنید


 نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به لحاظ زمانی، کمیسیون امنیت دو ماه وقت برای بررسی برجام در اختیار دارد با این حال اعتقاد داریم این نشست ها بحث های مقدماتی است و بررسی اصلی در کمیسیون ویژه رسیدگی به برجام صورت می گیرد و مجدد باید عراقچی برای ارائه توضیحات به مجلس بیاید./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi