چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

شورای اداری شهرستان باشت برگزار شد.

شورای اداری شهرستان باشت به ریاست سید مسعود حسینی فرماندار و سایر اعضا و حضور مدیر کل پست استان در محل فرمانداری برگزار شد. در ابتدا سید مسعود حسینی ضمن سلام و خیر مقدم به اعضا  و مدیر کل پست استان ، درگذشت حجه السلام سید یعقوب حسینی(موسوی) سرپرست شورای نگهبان شهرستان باشت را تسلیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16681
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
شورای اداری شهرستان باشت برگزار شد.

41

شورای اداری شهرستان باشت به ریاست سید مسعود حسینی فرماندار و سایر اعضا و حضور مدیر کل پست استان در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا سید مسعود حسینی ضمن سلام و خیر مقدم به اعضا  و مدیر کل پست استان ، درگذشت حجه السلام سید یعقوب حسینی(موسوی) سرپرست شورای نگهبان شهرستان باشت را تسلیت گفتند.

حسینی در ادامه به رابطه متقابل ادارات اشاره و افزود اداره پست و ادارات رابطه متقابل با همدیگر دارند و لازم است توقعات و انتظارات هم دیگر را رعایت نمایند تا این رابطه عمیق تر شود .شرایط کنونی اداره پست شهرستان از جهت تعداد نامه های ورودی  مناسب نیست و لازم است ادارات و مردم همکاری نمایند شرایط مناسب و قابل قبول شود.

حسینی سپس به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره و بیان کرد برخی دول شرق و غرب و استعمار پس از انقلاب به دنبال حفظ منافع خود در کشور بودند و برای این منظور دست به هر اقدامی زدند و نمونه آن جنگ ۸ ساله  بود و پس از ناکامی به تحریم روی آوردند  اما تحریم ها افق های تازه ای را فرا روی ملت ایران باز کرد و به واسطه دور اندیشی و اندیشه رهبر انقلاب اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفت تا اینکه دنیا را مجبور به سازش و قبول حق و حقوق ایران نمود.

فرماندار باشت افزود :توافق اخیر درباره برنامه هسته ای نمونه ای از پذیرش حقوق ملت ایران توسط دنیا بود وقتی پی بردند با زبان تهدید و تحریم راه به جایی نخواهند برد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به حفظ نظم اداری ادارات و رعایت سلسه مراتب اداری تاکید و افزود رعایت نظم مدیران و کارکنان اداری ضروریست و با مدیران کم کار برخورد قانونی خواهد شد.

استاندار خوزستان: آرای صادره از سوی قضات باید موجب آرامش در جامعه شود
دنبال کنید

شورا2

شورا3

شورا 1

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi