جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

هزینه انتقال مواد نفتی با خط لوله

سال گذشته برای انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی با خط لوله بیش از ۴١۶۴ میلیارد ریال هزینه شده است. معاون مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران (در بخش حمل و نقل مواد سوختی) به خبرنگار شانا، گفت: هزینه حمل نفت خام و انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16285
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۵:۴۱
سال گذشته برای انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی با خط لوله بیش از ۴١۶۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران (در بخش حمل و نقل مواد سوختی) به خبرنگار شانا، گفت: هزینه حمل نفت خام و انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید و نفت کوره در سال گذشته به چهار هزار ١۶۴ میلیارد و ٢۵۶ میلیون ریال رسید.

عباس فیلسرایی اظهار کرد: هزینه انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن، بیش از ٩١٧ میلیارد ریال افزایش داشته است.

وی با بیان این که سهم جابجایی نفت خام و فرآورده های نفتی با خط لوله در سال ٩٣، نزدیک به ٢۴ درصد بوده است،هزینه انتقال هر تن_کیلومتر نفت خام و فرآورده های نفتی در این بخش (خط لوله) را ١٨۵,٢ ریال اعلام کرد.

فیلسرایی تصریح کرد: هزینه حابجایی هر تن – کیلومتر نفت خام و فرآورده های نفتی در سال ٩٢ نیز ١۴٢,۵ ریال بوده است.

معاون مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران یادآور شد: در سال گذشته ٣۵ میلیارد و ٩٠۴ میلیون و ٢۶٩ هزار لیتر نفت خام و فرآورده های نفتی از طریق خطوط لوله به مبادی مصرف ارسال شده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi