شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۰۰نفر از مردم گچساران امسال اموزش های ویژه امر به معروف ونهی از منکر را طی خواهند نمود

دبیر ستاد احیاء امربه معروف ونهی از منکر شهرستان گچساران گفت: ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم گچساران در سال جاری اموزش های ویژه امر به معروف ونهی از منکر را طی خواهند نمود . سرهنگ پاسدار بهمن ایمانی فرد دبیر ستاد احیاء امربه معروف ونهی از منکر شهرستان گچساران در جلسه تعامل این ستاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16235
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰:۱۴

کرونا :

۴۰۰نفر از مردم گچساران امسال اموزش های ویژه امر به معروف ونهی از منکر را طی خواهند نمود

دبیر ستاد احیاء امربه معروف ونهی از منکر شهرستان گچساران گفت: ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم گچساران در سال جاری اموزش های ویژه امر به معروف ونهی از منکر را طی خواهند نمود .

سرهنگ پاسدار بهمن ایمانی فرد دبیر ستاد احیاء امربه معروف ونهی از منکر شهرستان گچساران در جلسه تعامل این ستاد با قرارگاه امربه معروف ونهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج گچساران امر به معروف و نهی از منکر را ضرورت جامعه دینی خواند وگفت : ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر به هدف زنده نگه داشتن فریضتین امربه معروف ونهی از منکر در جامعه ایجاد شده است و یکی از برنامه های مهم این ستاد همگانی کردن امر به معروف ونهی از منکر در جامعه می باشد بطوریکه همه احاد جامعه نسبت به معروفات ومنکرات جامعه ساکت نبوده و اقدام به امربه معروف ونهی ازمنکر نمایند .

وی تذکر لسانی همراه بارعایت قانون وبرخورد محترمانه را روش کاری امران به معروف وناهیان از منکر خواند وگفت: باید در جامعه امربه معروف ونهی از منکر با روش تذکر لسانی همراه با قانون واحترام در جامعه گسترش پیدا کند .

سرهنگ ایمانی فرد گفت : در راستای همگانی کردن این دو فریضه مهم در سال جاری ۴۰۰ نفراز اقشار مختلف مردم در شهرستان گچساران اموزش های ویژه امربه معروف ونهی ازمنکر را میگذرانند که این اموزشها با دعوت از اساتید مجرب واز سوی ستاد احیاءامر به معروف ونهی ازمنکر وبا همکاری سایر سازمانها خصوصا بسیج گچساران انجام خواهد گرفت.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi