جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برد _ برد سرمایه گذاری در نفت ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر محور قرار گرفتن تولید ملی و اقتصاد مقاومتی گفت: سرمایه‌گذاری خارجیها در نفت و گاز ایران، معنای برد – برد سیاسیون را می‌دهد. سید محمد بیاتیان در گفتگو با خبرنگار شانا با اشاره به رفت‌وآمد اخیر هیئتهای سیاسی و اقتصادی به کشورمان اظهار کرد: به‌ یقین،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16199
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰:۳۱
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر محور قرار گرفتن تولید ملی و اقتصاد مقاومتی گفت: سرمایه‌گذاری خارجیها در نفت و گاز ایران، معنای برد – برد سیاسیون را می‌دهد.

سید محمد بیاتیان در گفتگو با خبرنگار شانا با اشاره به رفت‌وآمد اخیر هیئتهای سیاسی و اقتصادی به کشورمان اظهار کرد: به‌ یقین، توسعه مناسبات کشورهای اروپایی و غیر اروپایی با ایران در زمینه اقتصادی به قول سیاسیون برد – برد خواهد بود چون آنها نیز از این رهگذر نفع خواهند برد.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به سفر هیئت آلمانی به کشورمان اشاره کرد و گفت: پایه اصلی اقتصاد مقاومتی، تولید ملی است؛ بنابراین توسعه مناسبات اقتصادی با سازوکار مشخص و با کشورهای اروپایی می‌تواند مبنای ارتقا تولید قرار گیرد و دو طرف از منافع آن بهره‌مند شوند.


این نماینده مجلس نهم با تأکید برجذب سرمایه گذاریهای جدید برای حوزه نفت، نیرو و صنایع مختلف گفت: سرمایه‌گذاری جدید می‌تواند کمبود اشتغال را در کشور پوشش دهد.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi