یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایداری تیم مذاکره کننده در نبرد مذاکرات مثبت بود/تحت هیچ شرایطی به آمریکا اعتماد نداریم

احمد سالک درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه اگر در نتیجه توافق حاصل شده خطوط قرمز رعایت شده باشد، توافق مثبتی بوده است، گفت: تیم مذاکره کننده در شرایط عقب نشینی آمریکا پایداری کرد. نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16143
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۶:۱۱


احمد سالک درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه اگر در نتیجه توافق حاصل شده خطوط قرمز رعایت شده باشد، توافق مثبتی بوده است، گفت: تیم مذاکره کننده در شرایط عقب نشینی آمریکا پایداری کرد.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: تیم مذاکره کننده مورد اعتماد رهبری و مردم هستند و توانستند مقاومت کنند لذا امیدواریم در نهایت نتیجه این توافق به نفع اسلام تمام شود.


وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای، افزود: اگر خطوط قرمز در جریان این توافق رعایت شده باشد به آنچه مد نظر رهبری بوده می رسیم.


رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در جریان ۱۷ روز مذاکرات سخت اخیر شاهد کارشکنی های آمریکایی ها و در نهایت عقب نشینی آنها بودیم لذا نکته مهم این است که ما به آمریکایی ها اعتماد نداشته و نخواهیم داشت چرا که آنها با وجود توافق نیز اهل دبه کردن هستند./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi