پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بازدید دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه های شهر سی‌سخت

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با بیان اینکه مصلاها از اماکن فرهنگی هر شهر و دیار به شمار می‌روند از مصلاها به عنوان اماکنی برای پرورش و تزکیه یاد کرد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سطح استان چندین پروژه مصلا وجود دارد تصریح کرد: برای تکمیل

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16140
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با بیان اینکه مصلاها از اماکن فرهنگی هر شهر و دیار به شمار می‌روند از مصلاها به عنوان اماکنی برای پرورش و تزکیه یاد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سطح استان چندین پروژه مصلا وجود دارد تصریح کرد: برای تکمیل همه این پروژه‌ها برنامه‌هایی در دستور کار قرار داده‌ایم اما تمام تلاش ما بر این است که پروژه‌های با درصد بالا ابتدا تکمیل شده و سپس به سوی دیگر پروژه‌ها برویم.

خادمی بیان کرد: مصلای سی‌سخت یکی از مصلاهای بزرگ استان به شمار می‌رود که  اماکن جانبی زیادی در کنار آن تعریف شده و به دلیل سنگینی کار تاکنون نیمه تمام مانده است.

وی گفت:  فرماندار شهرستان دنا برای مورد توجه قرار دادن پروژه مصلا در توزیع بودجه از اعتبارات ماده ۱۸۰ مبلغ بیشتری برای این مصلا همراه با سایر پروژه‌های دارای اولویت شهرستان در نظر بگیرند.

خادمی به پیشرفت ۳۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: کل اعتباری که در این پروژه هزینه خواهد شد چیزی حدود ۵ تا ۶ میلیارد تومان خواهد بود.

سید موسی خادمی شامگاه سه‌شنبه در برنامه «ما و فرهنگ» که به همت دفتر امام جمعه شهرسی‌سخت و با حضور جمعی از مبلغین در شهرستان دنا برگزار شد، حضور مبلغان در استان که محرومیت‌های زیادی داشته و مناطق صعب‌العبور و امکانات کمی دارد را نوعی مجاهدت دانست.

خادمی به پیشینه بسیار خوب این استان در حجاب اشاره کرد و با بیان اینکه کمترین تنزلی در حجاب برای استان زنگ خطر محسوب می‌شود، تصریح کرد: طلاب و روحانیون و سایر دستگاه‌های فرهنگی باید برای جلوگیری از این تنزل، برنامه موثر داشته باشند.

افزایش مصرف بنزین در پایتخت
دنبال کنید

وی گفت :بیشتر دستگاه‌های اجرایی از فرهنگ و ارشاد ، تبلیغات اسلامی و دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش گرفته تا بسیاری دستگاه‌های دیگر فرهنگی هستند که بخش اعظم بودجه کشور در این دستگاه‌ها هزینه می‌شود.

خادمی بیان کرد: جنس بودجه در حوزه نرم‌افزاری فرهنگ از نوع جاری است و بیشتر بودجه در این بخش هزینه ساخت و ساز اماکن و فضاها می‌شود.

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا و شهر سی‌سخت مرکز این شهرستان، از طرح تولیدی آب معدنی چویل دنا یکی از طرحهای بزرگ بخش تعاونی کشور با دارا بودن بیش از ۵ هزار عضو بازدید شد.

در این بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسئولان سازمان صنعت،معدن  و تجارت دستور داد تا در اولین جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان پرونده این واحد بزرگ تولیدی تعاونی مورد بررسی قرار گرفته و در حد توان استان مشکلات آن برطرف شود.

در این بازدید که علاوه بر استاندار، معاون عمرانی استاندار، امام جمعه سی‌سخت، فرماندار شهرستان دنا و تنی چند از مدیران‌کل استانی و مدیران شهرستانی حضور داشتند توسط مدیرعامل این مجتمع تولیدی تعاونی مشکلات بیان شد.

کوشان اسدی مدیرعامل شرکت تولیدی آب معدنی چویل دنا با بیان اینکه این واحد تولیدی تعاونی در کشور با داشتن ۵ هزار و ۴۰۰ سهامدار و عضو در رتبه نخست قرار دارد، اظهار کرد: این واحد تولیدی از آب با‌کیفیت چشمه میشی در سی‌سخت تغذیه می‌شود و یکی از بهترین آب‌های بسته‌بندی‌ شده در کشور است.

مدیرعامل این واحد تولیدی گفت: نقدینگی یکی از مشکلات این واحد تولیدی است و همچنین بحث مسیر ترانزیتی است که باید راه سهل‌الوصول داشته باشیم تا کامیون‌ها بتوانند به ‌راحتی عبور کنند و دیگری برق باکیفیت است که نوسانات برق مشکلات ما را در امر تولید بسیار زیاد کرده است.

اجرای طرح پلیس نامحسوس فعلا منتفی شد
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi