جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراجعه به آرای عمومی تنها راه حل بحران بحرین است

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز – دوشنبه۲۲ تیر- به دعوت کمیسیون امنیت و سیاست خارجی میزبان نمایندگان تشکلهای مردمی و انقلابی ملت مظلوم بحرین بودند. در این جلسه علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مواضع روشن ملت ایران و نمایندگان مجلس شورای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16095
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶


به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز – دوشنبه۲۲ تیر- به دعوت کمیسیون امنیت و سیاست خارجی میزبان نمایندگان تشکلهای مردمی و انقلابی ملت مظلوم بحرین بودند.


در این جلسه علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مواضع روشن ملت ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پشتیبانی از حرکت مردم سالارانه، مسالمت آمیز ، صلح جویانه و بشردوستانه ملت مسلمان بحرین در احقاق حقوق مدنی و شهروندی و دموکراتیک این مردم بپا خواسته را تشریح کرد.


وی ضمن محکوم کردن حضور نیروهای اشغالگر سعودی استفاده هرگونه قوه قهریه، سرکوب، زندان، شکنجه، تبعید و سلب تابعیت از مردم اصلی این سرزمین عزیز؛ خواستار خروج فوری و بلا قید و شرط نیروهای خارجی، مراعات معیارهای اسلامی و بین المللی حقوق بشردوستانه در مقابل حضور ملت صلح دوست بحرین شد و تنها راه‌حل این بحران را از طریق گفت‌وگوهای سیاسی صادقانه و واقع گرایانه و در نهایت مراجعه به آرا عمومی ملت بحرین دانست.


بروجردی همچنین پایداری چندین ساله مردم بحرین را تحسین کرد.


نمایندگان تشکل‌های انقلابی و مردمی بحرین نیز ضمن بیان شرحی از جنایت‌های آل خلیفه، آل سعود و نیروهای مزدور خارجی نسبت به مردم و زندانیان و تظاهرکنندگان و فعالین حقوق بشری در بحرین اعلام کردند این رفتارها خلاف کلیه اصول و قوانین و حقوق بین المللی و منشور سازمان ملل متحد  است .


آنها تصریح کردند مردم بحرین با عزم راسخ و بنا به خواسته خود با ایستادگی و پایداری در مقابل کلیه این فشارها، سرکوب‌ها، کشتارها و شکنجه‌ها ایستادگی کرده اند و این نهضت الهی را تا احقاق حقوق آحاد مردم بحرین و استقرار حکومتی مردم سالارانه و خدایی ادامه خواهند داد./

مدیر کل ارشاد سیستان و بلوچستان: مراودات فرهنگی زیادی با پاکستان داریم
دنبال کنید


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi