شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

عملیات کمین مرزبانان علیه اعضای جیش‌العدل/۶ تروریست اسیر و کشته شده‌اند

حمیدرضا پشنگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تکذیب ادعای گروهک تروریستی جیش العدل مبنی بر شهادت ۱۰ تن از نیروی های سپاه در منطقه میرجاوه، گفت:‌ خوشبختانه با تلاش بی وقفه و هوشیاری نیروهای مرزبانی، فعالیت این تیم تروریستی در نطفه خفه شد. نماینده مردم خاش و میرجاوه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16089
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲


حمیدرضا پشنگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تکذیب ادعای گروهک تروریستی جیش العدل مبنی بر شهادت ۱۰ تن از نیروی های سپاه در منطقه میرجاوه، گفت:‌ خوشبختانه با تلاش بی وقفه و هوشیاری نیروهای مرزبانی، فعالیت این تیم تروریستی در نطفه خفه شد.


نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی، در تشریح نحوه دستگیری اعضای گروهک تروریستی جیش العدل، ادامه داد: نیروهای مرزبانی در ساعت یک بامداد با کمین کردن در منطقه مرزی میرجاوه توانستند که چند نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش العدل را دستگیر و به هلاکت برسانند.


وی ادامه داد: در جریان این عملیات غافلگیری، سه نفر از تروریست‌ها بازداشت و سه نفر به هلاکت رسیدند و متأسفانه در این عملیات یکی از نیروهای مرزبانی به فیض شهادت نائل شد.


پشنگ افزود: بر اساس اطلاعات واصله، این تیم تروریستی به دنبال انتقال حجم زیادی از سلاح و مواد منفجره برای انجام اقدامات تروریستی در استان سیستان و بلوچستان و استان‌های دیگر بوده است.


وی گفت: عملیات شب گذشته نشان دهنده هوشیاری و قدرت نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در مناطق مرزی است، البته تروریست‌ها اخیرا تاکتیک خود برای ورود به کشور را تغییر داده‌اند، به طوری که در گذشته آن‌ها از مناطق جنوبی وارد خاک ایران می‌شدند، اما الان مرزهای جنوب شرقی را هدف قرار داده‌اند.


لازم به ذکر است که بر اساس گفته سردار حبیبی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان آنها قصد داشتند پس از ورود به داخل  مرز حداقل ۱۰۰ فقره عملیات خرابکارانه انجام دهند./

پیام ۲۷۰ شهید غواص و خط شکن از زبان مقامات دولتی و نمایندگان مجلس
دنبال کنید


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi