جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تیم فوتسال فولاد بر اثر نداشتن اسپانسر سقوط کرد

جانشین بسیج نفت و گاز گچساران و مسئول برگزاری مسابقات در گفتگویی با مدیر مسئول کرونا گفت: جام ولایت رمضان متشکل از ۱۲ تیم از پایگاههای مقاومت بسیج و گردان عاشورا و با همکاری امور ورزش در گچساران برگزار شد.   ابوالقاسم شاکری افزود: سطح بازی این مسابقات در سطح لیگ ۲ فوتبال است و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16071
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

کرونا :

تیم فوتسال فولاد بر اثر نداشتن اسپانسر سقوط کرد

جانشین بسیج نفت و گاز گچساران و مسئول برگزاری مسابقات در گفتگویی با مدیر مسئول کرونا گفت: جام ولایت رمضان متشکل از ۱۲ تیم از پایگاههای مقاومت بسیج و گردان عاشورا و با همکاری امور ورزش در گچساران برگزار شد.

 

ابوالقاسم شاکری افزود: سطح بازی این مسابقات در سطح لیگ ۲ فوتبال است و چون مسئولین از این ورزش حمایت لازم را نمی کنند این فوتسال در جا می زند.

 

وی گفت : این مسابقات در ۲ گروه ۶ تیمی برگزار شد که تا کنون ۴ تیم به مرحله بعد راه یافتند و تا قبل از اتمام ماه مبارک رمضان پایان می یابد.

 

شاکری با اشاره به میزبانی فوتسال مناطق نفت خیز گفت : قبل از ماه رمضان در جلسه ای قرار شد میزبانی فوتسال مناطق نفت خیز را به گچساران بدهند ولی به بار مالی میزبانی و نبود امکانات  ، میزبانی را از دست دادیم.

 

شاکری با اشاره به وضعیت بد تیم های فوتسال گفت : تنها تیم فوتسال گچساران تیم فولاد محله سادات این شهرستان بود که بر اثر نبودن اسپانسر و بار مالی تیم سقوط کرد.

 

IMG_9912 IMG_9926 IMG_9928 IMG_9944

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi