دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳

گچساران امروز سراسر شور بود/ حماسه روز قدس رقم خورد

مراسم راهپیمایی روز قدس صبح امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۰:۳۰ و با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر کشور ازجمله شهرستان گچساران  آغاز شد و شهرستان های مختلف شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال است. حضور مردم متدین و انقلابی گچساران در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16045
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

کرونا :

گچساران امروز سراسر شور بود/ حماسه روز قدس رقم خورد

مراسم راهپیمایی روز قدس صبح امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۰:۳۰ و با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر کشور ازجمله شهرستان گچساران  آغاز شد و شهرستان های مختلف شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال است.

حضور مردم متدین و انقلابی گچساران در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر این پیام را به جهانیان رساند که ملت ایران به رغم توطئه ها و نقشه های دشمنان هیچگاه از آرمان و ارزش های خود دست نخواهند کشید.

در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همه آمده بودند به طوری که پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگ بدون در نظر گرفتن سلیقه و دیدگاه های سیاسی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها آمده و در کنار یکدیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

حضور نوجوانان و جوانان در مراسم راهپیمایی امروز یکی از ویژگی های بارز و برجسته این مراسم بود که نشان می داد توطئه و برنامه ریزی دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در دفاع از آرمان فلسطین و حمایت از ارزش های انقلاب اسلامی به بن بست رسیده است.

 

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi