جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سینما دیجیتال نفت و گاز گچساران راه اندازی شد

یوسف باقری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی نفت گچساران گفت: تجهیزات این سینما جایگزین تجهیزات پروژکتور ۱۶ میلی‌متری قدیمی شده و  بااعتباری معادل چهل میلیون تومان راه‌اندازی شده است. باقری افزود: مهم‌ترین مزایای سینما دیجیتال نسبت به مدل پروژکتوری قدیمی، حمل‌ونقل آسان فیلم، افزایش کیفیت صدا و تصویر است. وی تصریح کرد: امکان اکران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15984
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۶:۵۶

کرونا :

سینما دیجیتال نفت و گاز گچساران راه اندازی شد


یوسف باقری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی نفت گچساران گفت: تجهیزات این سینما جایگزین تجهیزات پروژکتور ۱۶ میلی‌متری قدیمی شده و  بااعتباری معادل چهل میلیون تومان راه‌اندازی شده است.

باقری افزود: مهم‌ترین مزایای سینما دیجیتال نسبت به مدل پروژکتوری قدیمی، حمل‌ونقل آسان فیلم، افزایش کیفیت صدا و تصویر است.

وی تصریح کرد: امکان اکران همزمان فیلم‌های روز سینمای ایران در سینما دیجیتال نفت و گاز گچساران فراهم‌شده است.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه همکاران خدمات، فراهم آوردن شرایط مناسب و ارائه خدمات باکیفیت به‌منظور رفاه، شادابی و برنامه‌ریزی جهت اوقات فراغت کارکنان و خانواده‌های آنها در حد مطلوب می‌باشد.

وی گفت: کارکنان عملیاتی و ستادی نفت و گاز گچساران شرایط دشواری را در تولید و صیانت از نفت و گاز در این شرکت بر عهده دارند و به همین دلیل توجه ویژه به رفاه همکاران در اولویت اصلی وظایف این مدیریت قرار دارد.

باقری همچنین از پخش جدیدترین فیلم‌های روز سینمای ایران در سینما دیجیتال نفت و گاز گچساران طی ایام هفته خبر داد و افزود: سینما مهرگان در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه و سینما نفت در روزهای یکشنبه، پنجشنبه و جمعه آماده ارائه خدمت به همکاران و خانواده‌های محترم آنان می‌باشد.

مدیر خدمات شرکت نفت و گاز گچساران زمان پخش فیلم در ماه مبارک رمضان را ساعت ۱۸:۳۰ و ایام بعد از ماه مبارک ۱۹:۳۰ اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  روابط عمومی، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های بهره‌بردار تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب  است که تأسیسات نفتی آن در گستره‌ی چهار استان بوشهر، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد قرارگرفته است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi