پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

نماز جمعه عبادی و سیاسی در گچساران برگزار شد

حجت‌الاسلام علی صفایی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: دین مبین اسلام انسان را به تقوا و پرهیزکاری دعوت کرده و انسان هر چه در مقام تقوا و پرهیزکاری رشد کند تعالی دنیا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15925
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

کرونا :

نماز جمعه عبادی و سیاسی در گچساران برگزار شد

حجت‌الاسلام علی صفایی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: دین مبین اسلام انسان را به تقوا و پرهیزکاری دعوت کرده و انسان هر چه در مقام تقوا و پرهیزکاری رشد کند تعالی دنیا و آخرت را کسب می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه شب‌های قدر گفت: شب‌های قدر از منزلت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده به نحوی که خداوند یک سوره در قرآن را به این نام نازل کرده است.

صفایی افزود: شب‌های موسوم به شب‌های قدر در راه است، شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان شب‌های قدر بوده که مومنان باید بهترین استفاده را از این شب‌های بزرگ ببرند.

امام جمعه موقت گچساران در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان ضمن یادآوری حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافربری ایران اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی از روز ۲۲ بهمن دشمنی خود را با ایران اسلامی آغاز کردند و همواره در صدد ضربه زدن به این انقلاب هستند.

صفایی بیان کرد: آمریکایی‌ها جنایات بزرگی را در سراسر جهان به ویژه کشورهای مسلمان انجام داده‌اند و متأسفانه برخی کشورهای مسلمان نیز با این استکبار همراه شده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز عربستان سعودی که خود را خادم الحرمین می‌داند، افزود: امروز عربستانی‌ها حتی حرمت ماه رمضان را نگه نداشته‌اند و سحر و افطار مردم یمن را با بمب و موشک رقم می‌زنند.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi