دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دومین نشست مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز با کارکنان و عموم مردم

دومین دیدار مردمی مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با کارکنان، مردم شهرستان گچساران و شهرهای اطراف برگزار شد. در این دیدار که باهدف بررسی مشکلات کارکنان شرکت و نیز عموم مردم به مدت چهار ساعت برگزار شد، ایشان پس از استماع اظهارات و خواسته‌های مدعوین، راهکارها و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15911
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

کرونا :

دومین نشست مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز با کارکنان و عموم مردم

دومین دیدار مردمی مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با کارکنان، مردم شهرستان گچساران و شهرهای اطراف برگزار شد.
در این دیدار که باهدف بررسی مشکلات کارکنان شرکت و نیز عموم مردم به مدت چهار ساعت برگزار شد، ایشان پس از استماع اظهارات و خواسته‌های مدعوین، راهکارها و نقطه نظرات مدیران و کارشناسان بخش‌های مختلف در خصوص چگونگی حل مشکلات، دستورات لازم برای رسیدگی به آنها را به مسئولین ذیربط صادر کردند  .
برگزاری ملاقات‌های مردمی یکی از برنامه‌های دفتر مدیرعامل، در راستای تقویت ارتباطات بدون واسطه  درون و برون‌سازمانی و بیان خواسته‌های ملاقات‌کنندگان از مدیرعامل می‌باشد که از ابتدای سال جاری در دستور کار قرارگرفته و به‌صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد.
گفتنی است علاوه بر ملاقات‌های دوره‌ای، روابط عمومی و دفتر مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، روزانه نیز پاسخگوی تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان درون و برون‌سازمانی است و در همین راستا مواردی که در حوزه کاری روابط عمومی نباشد، از طریق ملاقات عمومی متقاضیان با مدیرعامل پیگیری می‌شود.
شایان ذکر است در این دیدار حدود  شصت و پنج نفر از شهروندان و کارکنان حضورداشته و به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.
در پایان جلسه عمومی تعدادی از متقاضیان خواستار ملاقات خصوصی و بیان خواسته‌هایشان به‌صورت مستقیم به مدیرعامل بودند که درخواست آنان با موافقت مدیرعامل مواجه و حدود چهار ساعت نیز در دفتر ایشان و به‌صورت رودررو نقطه نظرات خویش را ابراز نمودند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi