پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی وضعیت مددجویان بهزیستی گچساران

صبح امروز فرماندار گچساران و مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد طی نشستی مشکلات معلولین و مددجویان این نهاد حمایتی را مورد بررسی قرار دادند. در این نشست ابتدا مدیر کل بهزیستی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان در راستای توانمند سازی افراد تحت پوشش ، ایجاد اشتغال ، ساخت مسکن محرومین و…

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15862
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹

کرونا :

بررسی وضعیت مددجویان بهزیستی گچساران

صبح امروز فرماندار گچساران و مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد طی نشستی مشکلات معلولین و مددجویان این نهاد حمایتی را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست ابتدا مدیر کل بهزیستی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شهرستان در راستای توانمند سازی افراد تحت پوشش ، ایجاد اشتغال ، ساخت مسکن محرومین و… ارائه نمودند .

در ادامه عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران ضمن خوش آمدگوئی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پر خیر و برکت رمضان  با اشاره به لزوم استفاده از پتانسیل های موجود جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر در جامعه خواستار حمایت هرچه بیشتر مسئولین استانی در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به معلولین و مددجویان تحت پوشش شهرستان گردید.

فرماندار گچساران با اشاره به ارزش خدمتگذاری به مردم و رسیدگی به امورات آنها خاطر نشان کرد: مطابق با آموزه های دینی ما خدمت رسانی به مردم از اولویتهای کاری هر مسئولی می باشد بخصوص قشر آسیب پذیر که رسیدگی به امورات آنها باعث ایجاد روحیه امید و شادی و نشاط در جامعه می شود.

عبدالرحیم رحیمی  سازمان بهزیستی را از مهمترین نهادهای حمایتی دولت دانست و اظهار داشت: این سازمان از طریق بودجه عمومی به افراد محروم و معلول جامعه کمک می‌کند‌.

رحیمی استفاده از  توان افراد جامعه و بوجود آمدن تعامل بین مردم و مسئولین این بخش را در راستای دستگیری از اقشار آسیب پذیر ضروری دانست و افزود: ساماندهی امور اقشار محروم و آسیب پذیر تنها وظیفه نهادهای حمایتی نیست و باید با اقدامات کارشناسی مسیری را گشود تا خروج افراد از چرخه فقر و معضل مهیا شود.

گفت‌وگو راه حل تمام مناقشات است/لزوم توسعه روابط اقتصادی ایران و کره جنوبی
دنبال کنید

وی  با تاکید بر لزوم تلاش در جهت رفع مشکلات مردم گفت : جذب سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال ، توانمندسازی و محرومیت زدایی، استفاده از ظرفیت خیرین و … راهگشای خروج از فقر و جبران عقب ماندگی ها است.

رحیمی در پایان با اشاره به اینکه دولت تدبیر وامید عنایت ویژه ای به قشر آسیب پذیر جامعه دارد تعامل و همکاری دستگاه‌های دولتی برای حل مشکلات جامعه معلولان را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید حمایت از جامعه معلولان به صورت متمرکز و با برنامه‌ریزی دنبال شود تا بتوان باری از دوش این قشر برداشت.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi