جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه‌اندازی مجموعه‌های گردشگری رونق اشتغال در استان گلستان را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از فارس: رحمت‌‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری حوزه انتخابیه خود گفت:‌ از جمله این فرصت‌ها منطقه گردش‌گری سد «زین گل» است. وی از تدوین مراحل پیش‌برد تکمیل این مجموعه توسط وزارت نیرو خبر داد و اظهار داشت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15834
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶


به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از فارس: رحمت‌‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری حوزه انتخابیه خود گفت:‌ از جمله این فرصت‌ها منطقه گردش‌گری سد «زین گل» است.

وی از تدوین مراحل پیش‌برد تکمیل این مجموعه توسط وزارت نیرو خبر داد و اظهار داشت: البته این طرح اجرایی نشده است که امیدوارم با همکاری این وزارت‌خانه و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هرچه زودتر این امر محقق شود.

نوروزی با اشاره به دیدار خود با اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری در این باره و دستور وی به قائم‌مقام مربوطه گفت:‌ راه‌اندازی مجموعه گردشگری سد زرین‌گل رونق اشتغال در منطقه را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بانک‌های عامل و شرکت «شستا» آماده سرمایه‌گذاری برای تکمیل منطقه گردشگری زرین‌گل هستند و امیدوارم دولت نیز با توجه به نگاه ویژه‌ای که به امر گردشگری دارد، با اهتمام جدی نسبت به این موضوع، بر زمین ماندن پروژه‌های دیگر عمرانی استان گلستان را جبران کند.

انتهای پیام/

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi