پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه حمل و نقل عمومی راه حل آشفتگی ترافیکی پایتخت است

ابراهیم نکو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت نامناسب حمل ونقل شهری  در کشوربا بیان اینکه استفاده ازخودروی شخصی در تهران آسان تراز بهره گیری از حمل و نقل عمومی است، تصریح کرد: استفاده از حمل و نقل عمومی با این نوع ازدحام جمعیت بسیار زمان بر و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15807
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶

ابراهیم نکو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت نامناسب حمل ونقل شهری  در کشوربا بیان اینکه استفاده ازخودروی شخصی در تهران آسان تراز بهره گیری از حمل و نقل عمومی است، تصریح کرد: استفاده از حمل و نقل عمومی با این نوع ازدحام جمعیت بسیار زمان بر و طاقت فرسا است.

نماینده مردم رباط کریم  درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات نامطلوب اخیر در راستای خدمات رسانی  به مسافران  در خطوط اتوبوس‌های شهری کلان شهر تهران، خاطر نشان کرد: اکثر مردم در استفاده ازوسایل نقلیه عمومی با مشکل روبروهستند که در صورت ادامه این روند پیش بینی می‌شود که مردم  به جای استفاده ار حمل و نقل عمومی از خودروهای تک سرنشین استفاده کنند.

وی ادامه داد: تا زمانی که  مدیرت حمل و نقل در کلان شهر تهران فکری به حال خدمات رسانی‌اش نکند نمی‌توان امیدوار بود که فرهنگ عدم استفاده ازخودرهای شخصی  در کشور نهادینه شود.

نکو تصریح کرد: ازدحام‌های ایجاد شد در خطوط اتوبوس‌های شهری  تهران ناشی ازعدم مدیریت کارآمداست زیرا سزوار نیست مردم برای استفاده ناوگان حمل و نقل عمومی هر روز با مشکلات بی‌شماری دست و پنجه نرم کنند.

 عضو کمیسیون اقتصادی  مجلس، یاد آورشد: ما اگر بطور واقع بینانه  در تلاش هستیم  که سرو سامانی  به وضعیت حمل و نقل شهری در کلان شهر تهران بدهیم باید برای وقت مردم نیز ارزش قائل شویم  تا زمانی  که وضعیت حمل ونقل عمومی در کشور کنترل نشود، نمی‌توانیم  شاهد خداحافظی تک سرنشین‌ها از شهر تهران  باشیم.

پرواز تهران به گچساران و بالعکس در سرویس قرار گرفت
دنبال کنید

پایان پیام

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi