پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در یک قدمی قرائت در صحن مجلس

گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در یک قدمی قرائت در صحن مجلس رئیس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بررسی گزارش تحقیق وتفحص از بنیاد شهید این هفته در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار دارد، گفت: تلاش خواهیم کرد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15699
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲



گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در یک قدمی قرائت در صحن مجلس


رئیس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بررسی گزارش تحقیق وتفحص از بنیاد شهید این هفته در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار دارد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا در هفته جاری گزارش مذکور را در صحن علنی قرائت کنیم.


گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در یک قدمی قرائت در صحن مجلس 3

 


امیر خجسته در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، درباره آخرین وضعیت پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، افزود:‌ هیات تحقیق وتفحص جمع‌بندی کامل خود را انجام داده و نتیجه را در ۵۰۰ صفحه گزارش و بیش از ۳۰ هزار سند تهیه کرده است.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید اواخر سال ۹۳ به کمیسیون اجتماعی مجلس ارسال شد، ادامه داد:‌ کمیسیون اجتماعی بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس یک ماه فرصت داشت تا این گزارش را بررسی و به هیات تحقیق و تفحص تحویل دهد اما با گذشت ۳ الی ۴ ماه از ارایه این گزارش به کمیسیون اجتماعی هنوز بررسی آن در بلاتکلیفی قرار دارد.


این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: البته ناگفته نماند که یکی از نشست‌های کمیسیون اجتماعی به موضوع بررسی تحقیق و تفحص از بنیاد شهید اختصاص پیدا کرد که هیچ نتیجه‌ای را در برنداشت؛ با توجه به این موضوعات جلسه‌ای را با رئیس مجلس و هیات رئیسه برگزار کردیم و چگونگی روند این پرونده را به اطلاع رساندیم.

زلزله ۵ ریشتری بندرعباس را لرزاند
دنبال کنید


وی یادآور شد: حال بر اساس برنامه ریزی ها گویا قرار است این هفته بررسی گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار گیرد که امید است بتوانیم به جمع‌بندی برسیم.


رئیس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه اگر همچنان وضعیت رسیدگی به این پرونده بلاتکلیف باشد اعضای کمیته تصمیمات دیگری را اتخاذ می‌کنند، گفت: در صورت تعلل این پرونده در کمیسیون اجتماعی، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته آن را از دستور کار کمیسیون اجتماعی خارج خواهیم کرد و گزارش مذکور را مستقیم در صحن علنی مجلس قرائت می‌کنیم، سپس گزارش نهایی شده را به مراجع قضایی و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارسال خواهیم کرد./


پایان پیام


منبع: 
خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi