پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معاون استاندار: روزهای پنجشنبه در استان کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد

مجید محنایی با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای اداری استان، مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و حسب اختیارات استانداری ها و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی، هماهنگ سازی کار دستگاه های اجرایی استان با ستاد مرکزی در تهران تصمیم گرفته شد تغییراتی در ساعات کاری دستگاه های اجرایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15415
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

مجید محنایی با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای اداری استان، مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و حسب اختیارات استانداری ها و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی، هماهنگ سازی کار دستگاه های اجرایی استان با ستاد مرکزی در تهران تصمیم گرفته شد تغییراتی در ساعات کاری دستگاه های اجرایی استان صورت گیرد.

وی، افزود: با توجه به مصوبه تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پنجشنبه ساعات کاری دستگاه های اجرایی از روزی های شنبه تا سه شنبه از ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح تا ساعت ۱۵:۴۵ و روز چهارشنبه از ساعت ۶:۴۵ صبح تا ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه اعلام می شود.

محنایی، تأکید کرد: لازم به ذکر است بیمارستان ها، مراکز درمانی و امدادرسانی، بانک ها، شهرداری ها، مراکز خدمات عمومی، مراکز آموزشی و آموزش عالی و دستگاه هایی که قانون کاری مختص به خود را دارند مشمول این بخشنامه نیستند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: همه مدیران دستگاه های اجرایی استان دقت کنند ۴۴ ساعت کاری در هفته اجرایی شود و کارکنان با حضور به موقع در ساعات مقرر در امر خدمت رسانی مطلوب به مردم در روزهای کاری همت گمارند.

محنایی با بیان اینکه تعطیلی دستگاه های اجرایی استان براساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و با تایید شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت اظهار امیدواری کرد: با اجرایی شدن این بخشنامه صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش اثرات نامطلوب ریزگردها، هماهنگ سازی ساعات کاری دستگاه های اجرایی با ستاد مرکزی و تحکیم بنیان خانواده عملی شود.

ایران درمبارزه با تروریسم جدی است/ مبارزه با تروریسم نیازمند عزم جهانی است
دنبال کنید

وی، خاطر نشان کرد: هر گونه تغییر در ساعات کاری از طریق مراجع ذیربط به اطلاع کارکنان و هم استانی های عزیز خواهد رسید.

گفتنی است این بخشنامه از روز شنبه سی ام خرداد ماه اجرایی می شود و دستگاه ها می بایست مطابق ساعات اعلام شده در محل کار خود حاضر شوند.

محمدیان -۴۲

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi