چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاهش ذخایر نفتی آمریکا

ذخایر نفت خام آمریکا در یک هفته گذشته ٢,٧ میلیون بشکه کاهش یافت.به گزارش خبرگزاری رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا، چهارشنبه (٢٧ خرداد ماه ٩۴) اعلام کرد که ذخایر نفت خام این کشور در یک هفته گذشته با کاهش ٢,٧ میلیون بشکه‌ای به ۴۶٧.٩٣ میلیون بشکه رسیده است. این در حالی است که تحلیلگران تنها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15411
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
ذخایر نفت خام آمریکا در یک هفته گذشته ٢,٧ میلیون بشکه کاهش یافت.
به گزارش خبرگزاری رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا، چهارشنبه (٢٧ خرداد ماه ٩۴) اعلام کرد که ذخایر نفت خام این کشور در یک هفته گذشته با کاهش ٢,٧ میلیون بشکه‌ای به ۴۶٧.٩٣ میلیون بشکه رسیده است.

این در حالی است که تحلیلگران تنها انتظار کاهش ١,٧ میلیون بشکه از ذخایر نفتی آمریکا را داشتند.
گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا همچنین حاکی از آن است که نفت خام مورد استفاده در پالایشگاه‌های آمریکایی نیز ٢٩۴ هزار بشکه در روز کاهش یافته است.

در همین حال، ذخایر بنزین آمریکا ۴۶٠ هزار بشکه افزایش یافت که این رشد ذخایر در تناقض جدی با پیش‌بینی تحلیگران مبنی بر کاهش ٣١۴ هزار بشکه‌ای ذخایر بنزین ایالات متحده است.
آمریکا در یک هفته گذشته همچنین واردات نفت خام خود را ۴۴۴ هزار بشکه در روز افزایش داد و به روزانه ۶ میلیون و ۶٣٠ هزار بشکه رساند.

جان کیلدوفف عضو موسسه «اگین کپیتال» آمریکا با اشاره به کاهش ذخایر نفتی ایالات متحده و تاثیر آن بر بازار نفت این کشور گفت: انتظار کاهش ذخایر نفتی آمریکا می‌رفت و به همین خاطر نیز اعلام این مسئله تاثیر چندانی بر بازار نداشت.
شایان ذکر است، با وجود کاهش مجموع ذخایر نفتی آمریکا، ذخایر نفتی این کشور در منطقه «کاشینگ» اوکلاهاما برای اولین بار از اواسط آوریل تاکنون، ١١٢ هزار بشکه افزایش یافت.

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi