دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

با فعالیت‌های چشم گیر سربازان گمنام امام زمان (عج) تهدید بالقوه در کشور نداریم

 محمد حسن آصفری با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: تامین امنیت یکی از نیازهای اساسی در هر کشوری است که اگر امنیت نباشد نمی‌توان مسائل و امور را اجرایی کرد؛ لذا ایجاد امنیت موضوع بسیار مهمی برای هر کشوری است. وی با تاکید بر اینکه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14811
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳


با فعالیت‌های چشم گیر سربازان گمنام امام زمان (عج) تهدید بالقوه در کشور نداریم 3

 محمد حسن آصفری با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: تامین امنیت یکی از نیازهای اساسی در هر کشوری است که اگر امنیت نباشد نمی‌توان مسائل و امور را اجرایی کرد؛ لذا ایجاد امنیت موضوع بسیار مهمی برای هر کشوری است.


وی با تاکید بر اینکه در سایه امنیت کارهای عمرانی و آموزشی و … انجام می‌شود گفت که در همین رابطه نقش وزارت اطلاعات برای تامین امنیت در کشور بسیار برجسته است. سربازان گمنام امام زمان (عج) با شناسایی و دستگیری گروه‌های تروریستی و برخورد با مفسدان اقتصادی و مفسدان قاچاق مواد مخدر در کشور امنیت برقرار کردند آنها با اپوزیسیون برانداز که در آن سوی مرزها به دنبال براندازی کشور هستند نیز مقابله می‌کنند.


این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تاکید کرد:‌ اگر امروز در کشور تهدید بالقوه‌ای وجود ندارد به خاطر فعالیت‌های بسیار چشم‌گیر سازمان‌ها و مجموعه‌های اطلاعاتی یعنی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه است. مجموعه نیروها و عناصر اطلاعاتی که به صورت گمنام فعالیت می‌کنند آن‌ها امروز احساس امنیت در مردم ایجاد کردند که احساس امنیت از ایجاد امنیت مهم‌تر است.


آصفری با تاکید بر اینکه وظیفه مردم و دستگاه‌ها تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) از طریق همکاری اطلاعاتی است گفت: امام فرمود که باید جمعیت ۲۰ میلیونی اطلاعاتی وجود داشته باشد بر این پایه مردم می‌توانند با همکاری اطلاعاتی با نیروهای اطلاعاتی در تامین امنیت کشور به آن‌ها کمک کنند.

انتهای پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi