چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

هدف ما تکمیل پازل ناقص فرهنگی شهر است

در این نشست قلندری خبرنگار پرسید:آقای مهندس زینل زاده هدف بخش فرهنگی شهرداری و شورای شهر از اجرای طرح جشن های محله ای چیست ؟آیا این روند ادامه دارد یا تنها مختص روزهای خاص است؟ زینل زاده: یکی از مصوبات اصلی ما سوق دادن برگزاری اعیاد و مناسبتهای مذهبی در محله هاست.در گذشته کسبه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14752
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۷:۱۲

کرونا :

هدف ما تکمیل پازل  ناقص فرهنگی  شهر است

در این نشست قلندری خبرنگار پرسید:آقای مهندس زینل زاده هدف بخش فرهنگی شهرداری و شورای شهر از اجرای طرح جشن های محله ای چیست ؟آیا این روند ادامه دارد یا تنها مختص روزهای خاص است؟

زینل زاده: یکی از مصوبات اصلی ما سوق دادن برگزاری اعیاد و مناسبتهای مذهبی در محله هاست.در گذشته کسبه و بازاریان گچساران نقش پر رنگی در احیای سنتها در کنار مردم داشتند و در حال حاضر هم در مراسمات مختلف آیینی حضور مردم مسئولین و اصناف و فرهنگیان در پر بار شدن این حرکت بزرگ فرهنگی مذهبی بسیار حائز اهمیت است .و با شعار وحدت همدلی و ایجاد انگیزه مشارکت جوانان و نوجوانان در همه محله ها برگزار می شود.امید است روند شادی محوری این برنامه فراگیر و دائمی شود.

قلندری:آیا اجرای این طرح تخریب طبیعت یا تصرف منابع طبیعی نیست؟

زینل زاده :در بحث آبادسازی و عمران شهری و در اجرای ایت طرح با تبادل نظر جهاد کشاورزی و اداره منابع طبیعی صورت گرفته است و طبیعت منطقه عاری از سبزینه و درخت است و با اجرای طرح ما بیش از ۶۰۰ متر درختکاری خواهد شد و جان دادن طبیعت شعار اصلی فعالیتهای عمرانی این طرح است .

پریسا خمیسی فارس :آقای شهردار پرداختن به عمران موفق بودجه کافی می خواهد آیا موفقیت شما در گرو تامین شرایط مالی نیست؟ تفاوت مدیریت شما و نشان موفقیت یک مدیر را در چه می بینید ؟

زینل زاده :در بحث عمران تعامل استاندار شهردار فرماندار نماینده و اعضای شورا بخش عظیمی از شروع حرکتی موفق است.درک مشترک و انجام جلسات مکرر اعضای شورا و شهرداری و توجه مسئولین همه در کنار بودجه تاثیر گذار خواهند بود.اینکه اگر هزینه باشد هر کس شهردار خوبی است نظر درستی نیست .

عده ای قصد تخریب شخصیت امام راحل را دارند
دنبال کنید

مدیریت حرف اول را می زند مدیریت ناب رمز موفقیت ماست.

مدیریت شهری بحث مستقل و مجزا نیست و عوامل دخیل در این مدیریت با شعار دادن میسر نیست اجرا باید به گونه ای باشد که عملکرد تاثیرگذاری داشته یاشد .همیشه نقصان وجود دارد اگر شرایط عملکردی خوب باشد تفکر ناب باشد رضایتمندی شهروندان هم جلب خواهد شد.

یکی از خبرنگاران پرسید:برخی مردم از برخورد قاطع شما ناخرسند هستند دلیل برخورد شما و عدم ارتباطتان با رسانه چیست ؟

زینل زاده:شهرداری در جامعه هویتی مانند شهر ما بخش عمده ای از مطالبات نا به جای مردم را مغایر باقانون می بینم.

اخذ عوارض کاربری ومواردی این چنین مغایر قانون عملیاتی نمی شود.

آیدا طاهری خبرنما:مشکل پارک بانوان چگونه پیگیری می شود و زمان افتتاحیه چه زمانی است؟

:این طرح در ابتدا مشکلاتی داشت.طرح خاص و تعریف شده ای نداشت .با حریم برق و جابه جایی کابل مشکل داشتیم و موضوع اعتبار و حجم تغییرات از مشکلات برجسته بودند. تنها پارک در سطح استان است که چمن مصنوعی رو باز دارد و در سطح استانهای همجوار هم چنین موردی معدود است و انجام طرح چمن مصنوعی با بخش ورزش جوانان است. پیست اسکی پیست دار وچرخه سواری و فضای نرمش و طرح معماری دیوار دور پارک مواردی است که ۶ جلسه پیاپی داشت و مناقصه در آخرین برآورد تکمیلی برگزار شد.و در فصل گرم به بهره برداری خواهد رسید.در بحث مالی عدم تمکین مالی پیمانکاران یکی از موارد است.

حمید بخشایی  عضو شورای شهر ، در ادامه حرفهای مهندس زینل زاده ادامه داد:تحول جزء اجتناب ناپذیر زندگی ما انسانهاست.و شعار و تئوری شورا تحول فرهنگی نوین و به روز است.بحث تحول با پیشنهاد شهردار بود و رویکرد تغییرات از اعضای شورا استارت خورد شهر ما توسعه نشاط و آرامش است ،هدف ما تکمیل پازل ناقص فرهنگی شهر است .

جاسوس اسرائیلی در آذربایجان شرقی دستگیر شد
دنبال کنید

مهندس قشقائی در استقبال از انتقاد خبرنگاران جوان گفت: از نقد سازنده استقبال می کنیم

ما در پی پر رنگی مشارکت مردم هستیم و محور اصلی فعالیتهای ما محله های شهری و مناطق محروم است.از حضور اصحاب رسانه در تقویت ارتباط مردمی حمایت و استقبال می کنیم.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi