شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

حل مشکل سینما کمک چندانی به مشکلات جوانان نمی کند

فرماندار گچساران امروز در جلسه بررسی مشکلات جوانان گچساران  اشتغال جوانان را دغدغه بزرگ مسئولان برشمرد و افزود: بیشترین مراجعه‌ کنندگان ما تا به امروز برای اشتغال از طرف جوانان تحصیلکرده و خانواده‌های آنها بوده است. وی  گفت: با جرات میگویم در شهرستان ما کارهای زیادی انجام گرفته و همه شهرستانهای دیگر از ما عقب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14625
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

کرونا :

حل مشکل سینما کمک چندانی به مشکلات جوانان نمی کند

فرماندار گچساران امروز در جلسه بررسی مشکلات جوانان گچساران  اشتغال جوانان را دغدغه بزرگ مسئولان برشمرد و افزود: بیشترین مراجعه‌ کنندگان ما تا به امروز برای اشتغال از طرف جوانان تحصیلکرده و خانواده‌های آنها بوده است.

وی  گفت: با جرات میگویم در شهرستان ما کارهای زیادی انجام گرفته و همه شهرستانهای دیگر از ما عقب اند.

وی با گلایه از رفتارهای بدور از منطق عده ای گفت: بعضی مسائل مثل قوانین راهنمایی و رانندگی ارتباط به فرهنگ جامعه دارد و هیچ ارتباطی به فرمانداری ندارد .

IMG_9044

رحیمی با اشاره به تعطیلی سینمای گچساران گفت: سینما در مملکت ما وضعیت خوبی ندارد ولی در مورد سینمای گچساران از طرف عده ای اشتباهاتی در گذشته صورت گرفته است که باعث تعطیلی این سینما شده است.

در عین حال حل مشکل سینما کمک چندانی به مشکلات جوانان نمی کند و باید با اعتبارات بیشتر و پروژه های بهتر در گچساران پیاده شود تا مشکلات جوانان برطرف شود.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi