جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جلیلی:تغییرات در استانداران و فرمانداران حق هر دولتی است/شاخص های وزارت کشور برای تغییر عملکردی باشد نه سیاسی

اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، درباره تغییر استانداران و فرمانداران گفت: جابجایی استانداران و فرمانداران از وظایف وزارت کشور است، و تغییر آنها براساس ارزیابی از عملکردشان طی دو سالی که دولت یازدهم مستقر است موضوع جدید نیست. وی تصریح کرد: هر چند تغییرات کمتر کمک بیشتری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14305
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۸:۳۱


اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، درباره تغییر استانداران و فرمانداران گفت: جابجایی استانداران و فرمانداران از وظایف وزارت کشور است، و تغییر آنها براساس ارزیابی از عملکردشان طی دو سالی که دولت یازدهم مستقر است موضوع جدید نیست.


وی تصریح کرد: هر چند تغییرات کمتر کمک بیشتری به ثبات در حوزه مدیریتی می کند اما در عین حال نباید فراموش کنیم که اهداف دولت و وزارت کشور در حوزه وزارتخانه کشور که استاندارها و فرمانداران متولیان امور آنها در شهرشان هستند نیزباید محقق شود.


به گفته جلیلی ارزیابی ها توسط مجموعه وزارت کشور صورت می گیرد و تغییرات نباید به منزله نقطه ضعف محسوب شود بلکه برای تطبیق بیشتر در جهت اهداف و برنامه هایی است که در طول سال جاری انتظار تحقق آن را دارند و مهم این است که این رویکرد مبتنی بر ارزیابی عملکرد باشد تا نگاه جریانی به آن نشود.


وی معتقداست  در تغییرات باید میزان تحقق برنامه های دولت مورد توجه قرار گیرد و نه جلب رضایت فردی.


نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای یک تغییر باید دلایلی وجودداشته باشد که معمولا وجوه مختلفی دارد،بخشی از آن به ضعف عملکرد در حوزه مدیریتی، بخشی مربوط به عدم تطابق فرد با شرایط موجود وبخشی نیز مربوط به عدم انجام اقداماتی که باید صورت می گرفته باشد.


جلیلی ادامه داد: مهم این است که ارزیابی ها براساس شاخص های مورد توجه وزارت کشور و استانداری ها صورت گیرد./

اسامی ناطقان امروز صحن علنی مجلس
دنبال کنید


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi