پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار رئیس زندان بوکان با رئیس اداره فنی و حرفه ای این شهرستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ روابط عمومی زندان بوکان در راستای سیاست اصلاحی و تربیتی سازمان زندانها و توجه به مقوله اشتغال و حرفه آموزی و تعامل بیشتر با فنی و حرفه ای شهرستان و همچنین بحث و تبادل نظر پیرامون تشکیل دوره های جدید فنی و حرفه ای در زندان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13986
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ روابط عمومی زندان بوکان در راستای سیاست اصلاحی و تربیتی سازمان زندانها و توجه به مقوله اشتغال و حرفه آموزی و تعامل بیشتر با فنی و حرفه ای شهرستان و همچنین بحث و تبادل نظر پیرامون تشکیل دوره های جدید فنی و حرفه ای در زندان ، کاوان  رئیس زندان بوکان در معیت ماموستا ریاضی فر مسئول فرهنگی زندان با شریفی  رئیس اداره فنی و حرفه ای این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
** در ابتدای این دیدار شریفی ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس زندان بوکان در  اداره  فنی و حرفه ای گفت: از ابتدای سال جاری ، تمام تلاش این مجموعه بر این خواهد بود که با همکاری و همفکری کلیه پرسنل  بتوانیم خدمات شایانی را به مردم شهرستان و بویژه جوانان ارائه دهیم.
*** کاوان رئیس زندان نیز بر ضرورت حرفه آموزی و نقش آن در کاهش آسیب تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود در سال جاری با برنامه ریزی زمینه آموزش در رشته های متنوع با همکاری هر دو اداره برای مددجویان این زندان فراهم نمائیم .

*** وی افزود: بیشتر نادمین  اشتیاق فراوانی برای حرفه آموزی و کسب مهارتهای شغلی دارند و بهترین راه برای پرکردن اوقات فراغت و فراگیری مهارت های شغلی  شرکت مددجویان در دوره های فنی و حرفه ای می باشد. ایشان در پایان خواستار راه اندازی رشته های جدید و تجهیز کارگاه زندان شد.

پایگاه خبری تحلیلی

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi