سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

واکنش یداله مرادی به حضور کواکبیان :برگزاری همایش حزبی در مدارس خلاف مقررات است

با توجه به اینکه امسال سال انتخابات بوده، قانون شکنی و نقض مقررات توسط گروه‌هایی که مدعی پایبندی به قانون بوده، سبب به هم خوردن آرامش و ایجاد التهاب و تنش در مراکز آموزشی می‌شود   یدالله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب علیمراد کاظمپور در گچساران درباره برگزاری همایش حزب مردم سالاری در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13650
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۶:۲۴

کرونا :

واکنش یداله مرادی به حضور کواکبیان :برگزاری همایش حزبی در مدارس خلاف مقررات است

با توجه به اینکه امسال سال انتخابات بوده، قانون شکنی و نقض مقررات توسط گروه‌هایی که مدعی پایبندی به قانون بوده، سبب به هم خوردن آرامش و ایجاد التهاب و تنش در مراکز آموزشی می‌شود

 

یدالله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب علیمراد کاظمپور در گچساران درباره برگزاری همایش حزب مردم سالاری در یکی از مدارس گچساران و استفاده یک جریان سیاسی از یک مکان دولتی، اظهار داشت: به طور کلی تشکیل جلسات گفتمان‌های سیاسی از هر جریانی که وفادار به نظام بوده، خوب و سبب رشد جامعه و تبادل افکار می‌شود.
رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران افزود: ولی استفاده از اماکن دولتی برای برگزاری متینگ‌های سیاسی و انتخاباتی از هر حزب و جریان و گروهی ممنوع است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه جریان‌های سیاسی باید از اماکن عمومی و خصوصی استفاده کنند، گفت: حضور در مدارس با این نحو، خلاف مقررات آموزش و پرورش بوده است.
مرادی تصریح کرد: برگزاری همایش یک حزب در یکی از مدارس گچساران با یک رابطه سیاسی بوده و متأسفانه این موضوع در استان ما به دلیل سکوت و بی‌توجهی استاندار و مسئولان در حال توسعه است.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال سال انتخابات بوده، قانون شکنی و نقض مقررات توسط گروه‌هایی که مدعی پایبندی به قانون بوده، سبب به هم خوردن آرامش و ایجاد التهاب و تنش در مراکز آموزشی می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با تأکید بر اینکه باید مدارس و مراکز آموزشی را از برگزاری این جلسات محو کنیم، ابراز کرد: من به مدیر آموزش و پرورش گچساران که فردی متعهد و انقلابی بوده توصیه می‌کنم که خود را درگیر این حرکت قانون شکنی و ناشایست نکند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi