پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

با وجود شکست فولاد نوین تیم نفت و گاز حذف شد

در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با نتیجه سه بر یک تیم لیگ برتری شده فولاد نوین را شکست داد. احمد سنجری درجمع خبرنگاران افزود: از ۱۱ بازی ،شش بازی خارج از خانه و پنج بازی خانگی توانستیم چهار بازی را ببریم ، دو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13581
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

کرونا :

با وجود شکست فولاد نوین تیم نفت و گاز حذف شد

در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با نتیجه سه بر یک تیم لیگ برتری شده فولاد نوین را شکست داد.

احمد سنجری درجمع خبرنگاران افزود: از ۱۱ بازی ،شش بازی خارج از خانه و پنج بازی خانگی توانستیم چهار بازی را ببریم ، دو بازی را مساوی و پنج بازی را بازنده میدان باشیم و۱۱گل خورده و ۱۰ گل زده را در کارنامه تیم ثبت کنیم که از نظر عملکرد از نیم فصل اول قابل قبول تر است.

سنجری تصریح کرد: در نیم فصل اول تیم نفت گچساران با اینکه شش بازی داخل خانه داشته است دو برد، چهار باخت و پنج تساوی را در کارنامه داشته که ۱۷ گل خورده و ۱۲ گل زده تفاضل گل خوبی را نداشته است.

وی با بیان اینکه در طی چند مسابقه ای که خارج خانه داشتیم تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام داده ایم، افزود: در نیم فصل دوم تیم ها کار سختی پیش رو دارند و ما نیز از این مسئله مثتثنی نبودیم و با وجود همه تلاشی که کردیم نتایج دلخواهی کسب نکردیم .

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با وجود اینکه سال های گذشته تیم های بسیاری را از خطر سقوط نجات داده ام اما امسال مربی موفقی از این بابت نبودم.

سنجری افزود: در نیم فصل با همه کمبود اعتباری که داشتیم توانستیم پنج بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم که ازاین تعداد تنها چهار بازیکن از نظر فنی مورد رضا یت مابوده و علیرضا عباسفرد بدلیل مشکلات شخصی که داشت نتوانست تمرکز لازم را برای بازیهای ما داشته باشد به همین خاطر از تیم کنار گذاشته شد.

وی بودجه تیم فوتبال نفت وگاز گچساران را حدود چهارمیلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان تا نیم فصل دو میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان به عنوان دستمزد بازیکنان و کادر فنی تعیین شده است و تنها ۶۵ میلیون تومان از بودجه سه میلیارد تومانی دستمزد باقی مانده بود که با رفتن تعدادی از بازیکنان و کادر قبلی توانستیم چند بازیکن با قیمت مناسب جذب کنیم .

سنجری با ابراز تاسف ازاینکه نتوانسته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را درلیگ دسته یک حفظ کند اظهارداشت: به عنوان سرمربی تیم همه مسئولیت را می پذیرم اما باید بگویم که در شرایط سختی تیم را تحویل گرفتم اما با برنامه تنها برای نجات تیم تلاش کردیم.

سنجری امکانات باشگاه نفت و گاز گچساران را برای تیم داری در رده های پایه بسیار خوب دانست و تاکید کرد: باشگاه نفت گچساران بایستی در رده های پایه سرمایه گذاری وسیعی انجام دهد تا همانند باشگاه فولاد بتواند نسلی با استعداد را به فوتبال این کشور معرفی کند.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال سقوط را پایان راه برای فوتبال نفت ندانست و افزود: تیم های بزرگی همچون نیروی زمینی ، اتکا، تربیت یزد که امروز شاهد سقوط آنها هستیم دارای قدمت طولانی در فوتبال کشور هستند و این اتفاق برای هر تیمی قابل پیش بینی است.

وی در پایان از همه هواداران ، رسانه ها ، تیم پشتیبانی و رسانه ای باشگاه نفت ، مسئولان امور ورزش، پیشکسوتان دلسوز که در جهت موفقیت این تیم همراه و همدل ما بودند قدردانی کرد.

DSC08569 DSC08573 DSC08576 DSC08580 DSC08581

DSC08582 DSC08585

DSC08586 DSC08587 DSC08588 DSC08589 DSC08591

DSC08593 DSC08594 DSC08595 DSC08598 DSC08602

DSC08606 DSC08608 DSC08611 DSC08620 DSC08636

DSC08638 DSC08639 DSC08642 DSC08644 DSC08646

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi