جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۹۴

اولین جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۹۴ در فرمانداری شهرستان  به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران و سایر اعضاء کمیسیون در محل سالن جلسات فرمانداری  برگزار شد. فرماندار گچساران ، در خصوص قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: یکی از جرایم مهم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13554
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

کرونا :

جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۹۴

اولین جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۹۴ در فرمانداری شهرستان  به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران و سایر اعضاء کمیسیون در محل سالن جلسات فرمانداری  برگزار شد.

فرماندار گچساران ، در خصوص قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: یکی از جرایم مهم که اقتصاد کشور را مختل و آثار زیان‌باری را بر امور اقتصادی کشور وارد می‌کند و موجب کاهش درآمدهای دولت می‌شود قاچاق است.

DSC08562
وی ادامه داد: قاچاق کالا، قاچاق ارز و قاچاق انسان از مصادیق قاچاق محسوب می‌شوند و از بارزترین و مهمترین مصادیق این بزه به شمار می‌آیند که هر کشوری با اتخاذ تدابیر کیفری و وضع قوانین خاص و با اعمال سیاست کیفری ویژه با این پدیده مبارزه می‌کند.
وی اظهار داشت : کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان با بیان اهداف مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از این اهداف مهم را بهبود وضعیت اقتصادی داخلی دانست .

DSC08561
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری گفت :با توجه به نامگذاری سال باید سعی کنیم از تولید کالاهای داخلی حمایت کنیم و با حمایت از تولیدات داخلی موجبات کاهش قاچاق کالای خارجی را فراهم آوریم و با فرهنگ سازی در خصوص مصرف کالاهای تولید داخل می توان موجبات رونق اقتصادی کشور را فراهم آورد .

 

رحیمی با اشاره به پیامدهای اجتماعی ، اقتصادی ، امنیتی و فرهنگی قاچاق کالا ، افزود : قاچاق کالا درحوزه اقتصادی می تواند در کوتاه مدت باعث پایین آمدن میزان اشتغال ، تضعیف تولید ملی ، بالا آمدن نسبت قیمت تولید کالا و ایجاد در آمد نامشروع شود.

عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را صمیمانه به تمامی همشهریان عزیز تبریک عرض مینمایم
دنبال کنید

DSC08567
وی بیان کرد : باید تدابیری اتخاذ کنیم تا سلامت چرخه اقتصادی در شهرستان تقویت و از قاچاق کالا و ارز پیشگیری شود و با حمایت از تولید داخلی موجبات توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان را فراهم آوریم .
رحیمی تشویق مشارکت عمومی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در مورد شناساندن خطرات کالای قاچاق در جامعه از سوی دستگاه های متولی را خواستار شد .

 

DSC08560 DSC08565 DSC08564 DSC08563

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi