جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه نجات اقتصاد و ایجاد رونق واکاوی نرخ سودهای بانکی است

 سیدحسین ذوالانوار با تاکید براینکه موضوع کاهش نرخ سودهای بانکی یکی از چالش‌های مهم اقتصاد کشور است، افزود: از نشانه‌های ثبات و توسعه اقتصادی برخورداری از نرخ سودهای بانکی معقول در یک کشور است. وی با بیان اینکه متاسفانه موضوع سود بانکی تبدیل به یک جریان مقابل با بازار تولید شده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13504
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱


 سیدحسین ذوالانوار با تاکید براینکه موضوع کاهش نرخ سودهای بانکی یکی از چالش‌های مهم اقتصاد کشور است، افزود: از نشانه‌های ثبات و توسعه اقتصادی برخورداری از نرخ سودهای بانکی معقول در یک کشور است.


وی با بیان اینکه متاسفانه موضوع سود بانکی تبدیل به یک جریان مقابل با بازار تولید شده است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد باید در بانک‌ها شاهد توجه و حمایت بیشتر نسبت به حوزه تولید باشیم.


ذوالانوار خاطرنشان کرد: در حال حاضر دغدغه سودهای بانکی با وزیر اقتصاد و دارایی مطرح شده و امید است در آینده شاهد اتفاقات بهتر باشیم.


وی ادامه داد: اگر سرمایه‌ها به جای حضور در بانک‌ها به سمت اشتغال سوق داده شود، در آینده اقتصاد کشور تنومند و با ثبات خواهد شد.


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر بانک‌ها اولین و آخرین انتخاب بسیاری از افراد برای سرمایه‌گذاری است، گفت: تا زمانی که نتوانیم مردم را برای حضور در عرصه تولید متقاعد کنیم نمی‌توانیم ادعای توسعه یافتگی اقتصاد داشته باشیم.


وی تاکید کرد: بسته‌های تشویقی و جایگزین از یکسو و واکاوی نرخ‌های سودبانکی از سوی دیگر راه نجات عرصه تولید است.


ذوالانوار بیان کرد: به هر حال این دغدغه جدی نمایندگان با وزیر مورد بررسی قرار گرفته و امیدواریم در مدت زمان کوتاه شاهد عزم جدی برای رونق عرصه تولید و اشتغال باشیم.


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در شهرستان‌های مختلف شاهد حضور افرادی توانمند در حوزه اقتصادی هستیم که در صورت تلاش و متقاعدسازی این افراد، می‌توانیم رونق اشتغال در نقاط مختلف کشور را شاهد باشیم./

پیام تسلیت دکترخادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به وزیرکشور
دنبال کنید


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi