شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قطار با سرعت لاکپشتی به نقده می رسد !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ به نظر می رسد با چنین شتابی که این پروژه دارد نه تنها در سالجاری مردم در حسرت صدای سوت قطار می مانند بلکه در خوشبینانه ترین صورت تا سال ۱۴۰۰ هم این پروژه به سرانجام نمی رسد. ** عملیات اجرایی پروژه راه آهن نقده در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13392
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ به نظر می رسد با چنین شتابی که این پروژه دارد نه تنها در سالجاری مردم در حسرت صدای سوت قطار می مانند بلکه در خوشبینانه ترین صورت تا سال ۱۴۰۰ هم این پروژه به سرانجام نمی رسد.

** عملیات اجرایی پروژه راه آهن نقده در حالی از سال ۱۳۹۱ آغاز شده که تا امروز پس از گذشت حدودا سه سال تنها کمی بیشتر از ۶۰درصد در مرحله زیرسازی پیشرفت داشته و زمانبندی مشخصی برای شروع مرحله ریل گذاری و اتصال آن به خط آهن اصلی ارائه نشده است.

** این پروژه در دو طرف نقده کار می شود، یکی از حوزه مهاباد تا تقاطع جاده نقده – محمدیار بطول ۲۳ کیلومتر و دیگری از همین تقاطع تا حوزه شهر ارومیه بطول ۲۱ کیلومتر که در مجموع بطور میانگین ۶۶درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

Untitled.

Untitled

** مهندسان پروژه پیشرفت فیزیکی ایستگاه راه آهن را ۶۲درصد و ساختمان آن را ۸۵درصد اعلام کرده و گفته اند در صورتی که اعتبارات لازم برای رفع موانع و آزادسازی مسیر تأمین شود، ۵۰درصد احتمال دارد تا در هفته دولت سالجاری شاهد شنیدن صدای سوت قطار در نقده باشیم.

در آخرین بازدید فرماندار نقده از این پروژه که خبرنگاران را همراه خود برده بود، چیزی جز سکوت در ایستگاه مشغول کار نبود!

مهندسان در حال استراحت پس از اطلاع از این بازدید سرزده به خبرنگاران گفتند که کارگران برای استراحت دست از کار کشیده اند و به زودی مشغول ادامه عملیات می شوند.

Untitled

 به نظر می رسد با چنین شتابی که این پروژه دارد نه تنها در سالجاری مردم در حسرت صدای سوت قطار می مانند بلکه در خوشبینانه ترین صورت تا سال ۱۴۰۰ هم این پروژه به سرانجام نمی رسد.

سال گذشته از مجموع اعتبار ۶۰میلیارد تومانی که برای این پروژه در نظر گرفته شده بود فقط ۵۰درصدش محقق شد.

پایگاه خبری تحلیلی

از کجا و به کجا ببریم/صدای «کارگران سد چمشیر» پشت سد بی کفایتی‌ها
دنبال کنید

    بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi