شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

استقبال مسئولان و نمایندگان استان ایلام از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خانه ملت به ایلام، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به ایلام در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف سفر این کمیسیون به استان ایلام گفت: این سفر در راستای سفرهای استانی کمیسیون اجتماعی به استان‌ها انجام می‌شود تا در جریان مشکلات اجتماعی استان‌ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13178
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خانه ملت به ایلام، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به ایلام در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف سفر این کمیسیون به استان ایلام گفت: این سفر در راستای سفرهای استانی کمیسیون اجتماعی به استان‌ها انجام می‌شود تا در جریان مشکلات اجتماعی استان‌ها قرار گیرند.


نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این سفر درخصوص مشکلات موجود در نهادهایی همچون بنیاد شهید، کمیته امداد و سازمان بهزیستی و همچنین بحث کار و اشتغال جوانان مورد بررسی قرار می‌گیرد.


عزیزی با اشاره به معضل بیکاری در کشور گفت: متاسفانه بیکاری در کشورمان افزایش پیدا کرده که در این سفر و در نشست با مسئولان استان، برای حل این مشکل جلساتی برگزار خواهد شد.


وی تصریح کرد: پس از این سفر با برگزاری جلسه با وزرای مربوطه و با حضور استاندار و نمایندگان استان ایلام در مجلس تلاش می‌کنیم تا مشکلات کنونی این استان را تعدیل کنیم./


پایان پیام

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi