پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

حادثه خونین گچساران و گفتگو با عبدالرحیم اسد زاده

نعمتی خبرنگار نفتا: معاون امور مالی آموزش و پرورش گچساران گفت: الهام اسدزاده که تنها مصدوم به جا مانده از این حادثه ناگوار است روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و دو گلوله از بدن وی خارج شده است. عبدالرحیم اسدزاده در گفت و گو  افزود: حادثه تلخ تیراندازی شامگاه یکشنبه باعث کشته شدن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13174
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

کرونا :

حادثه خونین گچساران و گفتگو با عبدالرحیم اسد زاده

نعمتی خبرنگار نفتا:

معاون امور مالی آموزش و پرورش گچساران گفت: الهام اسدزاده که تنها مصدوم به جا مانده از این حادثه ناگوار است روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و دو گلوله از بدن وی خارج شده است.

عبدالرحیم اسدزاده در گفت و گو  افزود: حادثه تلخ تیراندازی شامگاه یکشنبه باعث کشته شدن ۳ نفر و مصدومیت ۱ نفر شد.

وی بیان کرد: الهام اسدزاده که تنها مصدوم به جا مانده از این حادثه ناگوار است روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و دو گلوله از بدن وی خارج شده است.

معاون امور مالی آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: زمان حادثه ساعت ۳۰ : ۲۱ دقیقه شامگاه یکشنبه من در محل کار خود اداره آموزش و پرورش گچساران بودم که ناگهان پسرو با من تماس گرفت و اعلام کرد فردی وارد حیاط خانه شد و خاله هایم را کشت.

اسدزاده عنوان کرد: با شنیدن این حرف سراسیمه خود را به خانه رسانده و با مقدارزیادی خون در حیاط خانه روبه رو شدم و از همسایه ها شنیدم که اورژانس همه را به بیمارستان انتقال داده است.

وی گفت: خانم الهام پیرو که متاسفانه در دم جان باخته بود و مرضیه پیرو نیز بر اثر جراحات وارده در بیمارستان جان خود رادست داد.

معاون امور مالی آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: الهام اسد زاده نیز از ناحیه شکم و پهلو مورد اصابت ۲ تیر قرارگرفته بود که تحت عمل جراحید قرار گرفت.

اسد زاده بیبان کرد: ضارب یعقوب دیانتی که پس از اقدام به این کار خود را درصحنه حادثه از بین برد به خاطر جواب منفی الهام پیرو به خود دست به این کار زده بود.

حضور ظریف در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری
دنبال کنید

وی افزود: کاش به جای این عمل تاثر برانگیز و بی رحمانه ضارب کمی خونسردی خود را حفظ کرده و را درست را انتخاب می کرد.

به گزارش نفتانیوز مرحومه الهام و مرضیه پیرو هر دو خواهر زن های آقای اسد زاده بوده که در شب حادثه همراه با الهام اسد زاده خواهر آقای اسد زاده درمنزل او مهمان بودند.

این حادثه تلخ که ضارب در آن از اسلحه کلاشینکف استفاده کرده بود در کارکنان دولت کوچه ۲۰ شمالی گچساران رخ داده است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi