جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار در دیدار با سه قلوی یاسوجی مشکلات معیشتی آنان را مورد بررسی قرار داد

سید موسی خادمی، در این بازدید از خانواده ای که پنج فرزند سه قلو و دوقلو دارد ، اظهار داشت: وظیفه این خانواده در تربیت فرزندان خود سخت و دشوار است و مسلما این خانواده زحمت چند برابری را متحمل خواهد شد. وی،در این دیدار، جوان سازی جمعیت را یکی از مشکلات اساسی جامعه در زمان حال دانست

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12572
تاریخ انتشار : شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷

سید موسی خادمی، در این بازدید از خانواده ای که پنج فرزند سه قلو و دوقلو دارد ، اظهار داشت: وظیفه این خانواده در تربیت فرزندان خود سخت و دشوار است و مسلما این خانواده زحمت چند برابری را متحمل خواهد شد.

وی،در این دیدار، جوان سازی جمعیت را یکی از مشکلات اساسی جامعه در زمان حال دانست و گفت: دولت برنامه های حمایتی برای جوان سازی و افزایش جمعیت دارد.

وی، با بیان اینکه دولت با هماهنگی بهزیستی از خانواده هایی با چنین شرایطی حمایت می کند، گفت: با کمک بهزیستی استان کمک های خاص، یارانه های نقدی، بسته های حمایتی و مساعدت های خدماتی و رفاهی برای این خانواده در نظر گرفته می شود.

استاندار، جمعیت جوان را بزرگترین سرمایه و قدرت کشور عنوان کرد و افزود: دولت تدبیر و امید اجرای سیاست های حمایتی در راستای افزایش و کیفی سازی جمعیت که مورد توجه خاص مقام معظم رهبری است را وظیفه  خود می داند.

گفتنی است در استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۲۶ خانوار با فرزندهای چندقلو با جمعیتی یک هزار و ۱۷۰ نفری زندگی می کنند.

محمدیان -۴۲

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi