جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص ۷۴درصدی اعتبارات عمرانی یکی از اقدامات کم نظیر تیم مدیریتی استان است

 حسن نوروزی با بیان این مطلب، افزود: از سه هزار و ۸۷۰میلیارد ریال سرجمع اعتبارات استانی در سال ۹۳، دوهزار و ۸۵۰میلیاد ریال تخصیص یافته است. وی اظهارکرد : این میزان نسبت به تخصیص بودجه ۹۸۰میلیارد ریالی عمرانی سال ۹۲ از محل تملک دارایی،دو درصد نفت،متفرقه بجز اعتبارات ملی حدود ۱۸۵درصد افزایش نشان می دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12563
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷

 حسن نوروزی با بیان این مطلب، افزود: از سه هزار و ۸۷۰میلیارد ریال سرجمع اعتبارات استانی در سال ۹۳، دوهزار و ۸۵۰میلیاد ریال تخصیص یافته است.

وی اظهارکرد : این میزان نسبت به تخصیص بودجه ۹۸۰میلیارد ریالی عمرانی سال ۹۲ از محل تملک دارایی،دو درصد نفت،متفرقه بجز اعتبارات ملی حدود ۱۸۵درصد افزایش نشان می دهد.

به گفته وی، سال ۹۱ میزان تخصیص بودجه عمرانی کهگیلویه وبویراحمد ۸۷۰ میلیارد ریال بود که نسبت به تخصیص بودجه دوهزار و ۸۵۰میلیارد ریالی سال ۹۳ اختلاف فاحشی را نشان می دهد.

وی گفت: تخصیص کم سابقه این میزان اعتبار در حالی صورت گرفت که قیمت نفت ۵۰درصد کاهش یافت، اما تدبیر دولت یازدهم در تامین و تخصیص بودجه برای کمک به عمران و آبادانی کشور و این استان موثر واقع شد.

نوروزی اظهارکرد: از ۳۷۷ میلیارد ریال اعتبارات ملی استانی شده ۲۹۷ میلیارد ریال معادل ۷۹درصد و اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استانی به میزان ۸۱۶ میلیارد ریال بود که ۱۰۰درصد تخصیص یافت.

 

وی بیان کرد: از ۶۸۸ میلیارد ریال دودرصد نفت ۵۱۶میلیارد ریال معادل ۷۵درصد،از ردیف های متفرقه تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰، مواد ۱۰ قانون تنظیم ،ماده ۱۲بحران، اعتبارات مازاد ، مناطق محروم و دیگر فصول بودجه ۹۵۰میلیارد ریال بود که ۵۹۰میلیارد ریال معادل ۶۲درصد تخصیص یافت.

معاون برنامه ریزی استاندار بیان کرد: از یکهزار و ۲۸۰میلیارد ریال اعتبارات پروژه های ملی ۷۲۴میلیارد ریال معادل ۷۲درصد تخصیص یافت .

نوروزی اظهار امیدواری کرد: در دو روز پایانی سال بخش دیگری از اعتبارات عمرانی و هزینه ای این استان تخصیص یابد.

طرح «نوجوانه‌ها» در ۲۰۵ پایگاه و مسجد سمنان اجرا می‌شود
دنبال کنید

وی اظهارکرد: در شرایطی که کاهش محسوس قیمت نفت مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده بود،اما خوشبختانه در زمینه تامین منابع مالی برای اجرای طرحهای عمرانی و خدمت رسانی به مردم،تدبیر دولت تدبیر و امید با این میزان اعتبار تخصیص یافته راهگشای حل مشکلات شد.

محمدیان -۴۲

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi